افرادی که با تشکیل باندی اقدام به سرقت از منازل ویلایی در کرج کرده و سپس وسایل باارزش آنها را برای فروش در باغی به معرض نمایش می گذاشتند با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کرج شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۷۶۲۲۲
انهدام باند سارقان ویلاهای کرج

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: روز گذشته در پی دریافت گزارشی مبنی بر فروش ظروف قدیمی نقره در باغی در منطقه ماهدشت، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 26 ماهدشت قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی جهت بررسی موضوع به صورت نامحسوس به آدرس مورد نظر مراجعه و پس از اطمینان از مسروقه بودن اموال، سه نفر فروشنده ظروف قدیمی را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ خیرخواهان اظهارداشت: متهمان به نام های «حمزه» ، «نعمت» و «موسی» در بازجویی های ماموران اعتراف کردند که حدودا سه ماه می باشد که به سرقت از منازل ویلایی در مناطق صفادشت، ماهدشت، محمد شهر، مشکین دشت، مهرشهر و سایر مناطق ویلایی نشین در کرج اقدام کرده و اجناس گرانبهای به سرقت رفته را برای خرید در باغ مورد نظر به معرض نمایش می گذارند.

وی افزود: متهمان در ادامه اعترافات خود اقرار کردند که اموال مسروقه را در باغ دیگری در همجواری محل دستگیری پنهان کرده اند که ماموران با هماهنگی مقام قضایی به باغ مورد نظر اعزام و موفق به کشف اموال مسروقه همچون ظروف نقره باارزش به ارزش 20 میلیون تومان، وسایل و لوازم صوتی، تصویری و برقی، گوشی موبایل، بیست دستگاه موتور برق ولتاژ بالا، چندین تخته فرش و یک دستگاه ترانس جوش به ارزش 100میلیون تومان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها