انهدام باند خفت گیری از پیرزنان

با دستگیری دو سارق سابقه دار باند سرقت طلای پیرزنان در مشهد متلاشی شد.
کد خبر: ۵۷۵۸۸۴
انهدام باند خفت گیری از پیرزنان

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ احد کریمی فرمانده انتظامی مشهد گفت: از چندی قبل چندین مورد گزارش سرقت طلای پیرزنان توسط چند جوان موتور سوار به فوریت های پلیسی 110 گزارش داده شد که با توجه به اهمیت موضوع، طرح ویژه ای برای شناسایی و دستگیری این سارقان مخوف که با تهدید چاقو و توسل به زور اقدام به خفت گیری های شبانه می کردند در دستور کار پلیس مشهد قرار گرفت.

وی افزود: افسران آگاهی کلانتری شفا در اجرای این عملیات گسترده با انجام چهره نگاری و ردزنی های اطلاعاتی توانستند دو تن از اعضای اصلی این باند را شناسایی و تحت تعقیب قرار دهند.

سرهنگ کریمی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی با هدایت سرگرد مقدم فر در اقدامی غافلگیرانه دو متهم 24 و 27 ساله را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی افزود:تاکنون سه مالباخته با مراجعه به کلانتری شفا در مواجهه حضوری، متهمان را مورد شناسایی قرار داده اند و تحقیقات از دو سارق دستگیر شده برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند و کشف سرقت های انجام شده توسط آنان ادامه دارد.

سرهنگ کریمی گفت: اعضای این باند با کمین در خیابان های خلوت و تاریک پیر زنان را طعمه قرار می دادند و مرتکب سرقت های شبانه می شدند.

فرمانده انتظامی مشهد اظهار داشت: یکی از عواملی که فرصت را برای سوء استفاده این سارقان فراهم کرده است همراه داشتن طلای زیاد توسط مالباختگان بوده و عاملان سرقت در اعترافات خود بیان داشته اند برق طلاهای این افراد آنان را برای ارتکاب سرقت وسوسه می کرده است، لذا شهروندان باید در این زمینه هوشیاری و مراقبت به خرج دهند. ضمن این که تاریکی برخی از معابر نیز می تواند عامل موثری برای این اقدامات مجرمانه باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كامبیز
Netherlands
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
۰
۰
نیروی انتظامی و قوه قضائیه باید روی امنیت مشهد یك برنامه ریزی قوی كنند متاسفانه مشهد از لحاظ امنیتی ، فرهنگی ، اجتماعی وضعیت اسفناكی دارد كه باید توسط مسولین مورد توجه قرار گیرد تا دیر نشده و آژیر قرمز به صدا در نیامده ، مواد مخدر ، فقر ، فساد و فحشا ، دزدی ، جنایت ، اتباع بیگانه افغان ، تركمن ، تاجیك ، ازبك

نیازمندی ها