در اوکراین کامل می شویم

قلعه‌نویی: مشکل جباری حل می شود

روایتی تازه از اتفاقی که هرگز رسانه ای نشد

قلعه نویی: نیکبخت پولکی است، دیگر جایش در استقلال نیست!

تلاش امیر قلعه نویی برای بازگشت نیکبخت به استقلال در شرایطی است که خود او را باید یکی از مسببان رفتن نیکبخت به پرسپولیس دانست؛ موضوعی که شاید تا به امروز کمتر هوادار استقلالی از آن اطلاع داشته باشد.
کد خبر: ۵۷۶۰۲۹
قلعه نویی: نیکبخت پولکی است، دیگر جایش در استقلال نیست!


به گزارش جام جم ورزشی، اعتراض تعدادی از هواداران استقلال به بازگشت علیرضا نیکبخت واحدی مهمترین خبری است که این روزها از باشگاه استقلال تهران مخابره می شود. علیرضا نیکبخت بازیکن سابق آبی پوشان که در زمان سرمربیگری امیر قلعه نویی از این تیم جدا و به پرسپولیس پیوست، روز دوشنبه پس از 7 سال رسما به استقلال بازگشت. این بازگشت البته اعتراض هواداران استقلال را به دنبال داشت تا جایی که آنها مدعی بودند «بازیکنی که به پرسپولیس رفته ، دیگر جایش در استقلال نیست.»، جالب اینکه در مقابل تمام این فشارها، امیر قلعه نویی به دفاع از شاگرد سابق خود پرداخته و گفته که باید فرصت دیگری به او داده شود.
دفاع امیر قلعه نویی از نیکبخت در شرایطی است که خود او را باید یکی از مسببان رفتن نیکبخت به پرسپولیس دانست؛ موضوعی که شاید تا به امروز کمترهوادار استقلالی از آن اطلاع داشته باشد.
ماجرا از این قرار است که پیش از پیوستن نیکبخت به پرسپولیس، این بازیکن در مذاکرات خود با دکتر حسین قریب ابراز تمایل کرده بود که در استقلال بماند اما رقم درخواستی اش بالاتر از رقمی بود که باشگاه برایش در نظر گرفته بود. زمانی که استقلالی ها رقم درخواستی نیکبخت را به اطلاع قلعه نویی رساندند، سرمربی استقلال ترش کرد و گفت: « چه خبر است؟ ما این همه پول نداریم به نیکبخت بپردازیم. او پولکی شده و دیگر به درد ما نمی خورد!»
جالب اینکه در آن مقطع زمانی علی فتح الله زاده خویی که سمتی در باشگاه استقلال نداشت برای حفظ نیکبخت پا پیش گذاشت و از طریق یکی از دوستان مشترکش با قلعه نویی، از سرمربی استقلال خواست نیکبخت را حفظ کند اما امیر قلعه نویی به درخواست فتح الله زاده پاسخ منفی داد و نیکبخت را از استقلال بیرون کرد.
هافبک چپ پای فوتبال کشورمان با اطلاع از این موضوع به پرسپولیس رفت و روزهای خوبی را در این تیم تجربه کرد اما ستاره اقبالش خیلی زود خاموش شد و مجبور به ترک پرسپولیس شد. او در انتخاب بعدی به استیل آذین پیوست، نیکبخت پس از استیل آذین پیراهن تیم های پیکان، گهر و داماش را هم بر تن کرد اما در هیچ کدام از این تیم ها موفق نبود.
او حالا به استقلال پیوسته به این امید که به روزهای اوچش بازمی گردد، با این حال منتقدانش بر این عقیده هستند که سن نیکبخت بالا رفته و فاصله زیادی با آن جوان انرژیک ابومسلام و استقلال دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها