روایتی تازه از اتفاقی که هرگز رسانه ای نشد

قلعه نویی: نیکبخت پولکی است، دیگر جایش در استقلال نیست!

چه کسی نیکبخت را آبی پوش می کند؟

علی نیکی، گزینه ای برای تمامی فصول استقلال

این بازیکنان گزینه های مدنظر استقلال هستند: آرش افشین، فرشید طالبی، سعید عزت‌الهی، آندرانیک تیموریان و علیرضا نیکبخت واحدی.
کد خبر: ۵۷۳۸۸۰
علی نیکی، گزینه ای برای تمامی فصول استقلال

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ مهم نیست که نیکبخت واحدی در دو فصل گذشته چقدر ضعیف بوده، مهم هم نیست که این بازیکن چقدر توانایی فنی دارد، این هم اصلا اهمیت ندارد که دوران فوتبال این بازیکن خیلی وقت است به سر آمده مهم این است که نیکبخت همیشه و در هر شرایطی از گزینه هایی است که در زمان نقل و انتقالات احتمال ورودش به استقلال یا پرسپولیس به گوش می رسد.
نیکبخت با آن گذشته پر از فراز  و نشیبش( البته نشیبش بیشتر بوده) حالا به عنوان یکی از بازیکنانی است که احتمال آمدنش به استقلال به گوش می رسد. البته بعید به نظر می رسد که این بازیکن در روزهای آینده بتواند دوباره به تیمی برگردد که با شکوه ترین دوران فوتبالی اش را در آنجا سپری کرد اما باز هم این موضوع که چرا چنین بازیکنی همیشه به عنوان یکی از خریدهای استقلال در فصل نقل و انتقالات مطرح می شود جای سوال دارد. پیدا کردن عواملی که نیکبخت را به استقلال نزدیک می کند چندان سخت نیست ، خیلی راحت می توان گفت که باز هم پای دلال ها در میان است.
نیکبخت واحدی فصل پیش ابتدا در گهر دورود و سپس در داماش بازی کرد اما فعلا کسی نمی داند او کجاست.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ساره
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
۰
۰
ایشاالله داداش علیرضا با قدرت این فصل برمیگرده تا كور بشه چشم اونایی كه نمیتونن ببینن

نیازمندی ها