اوقات فراغت فرزندانمان را چگونه پر کنیم؟

تابستان‌های کشدار و سرگشتگی​خانواده‌ها

به منظور غنی سازی اوقات فراغت در تابستان

اجرای ویژه برنامه های آموزشی در 220 مدرسه

مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران از برپایی کارگاه های آموزشی، ایستگاه های آموزش شهروندی، توزیع محصولات آموزشی و... در مدارس و نقاط مهم شهری به منظور غنی سازی اوقات فراغت در تابستان خبر داد.
کد خبر: ۵۷۵۵۳۲
اجرای ویژه برنامه های آموزشی در 220 مدرسه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، ابوالفضل رفیع با اشاره به ویژه برنامه های آموزشی ویژه فصل تابستان، افزود: به منظور برنامه ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تعطیلات تابستانی، ویژه برنامه های آموزشی با حضور دانش آموزان در مدارس تحت پوشش طرح «شهردار مدرسه» انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این طرح بیش از 220 مدرسه شهر تهران مشارکت دارند که در این راستا کارگاه های آموزشی با موضوعات مختلف و همچنین اردوهای آموزشی و تفریحی ویژه دانش آموزان این مدارس در فصل تابستان برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران با اشاره به استقرار ایستگاه آموزش شهروندی در ویژه برنامه های شهرداری تهران در بوستان ولایت، اظهارداشت: در این ایستگاه ها، آموزش های مختلف در حوزه هایی همچون حمل و نقل و ترافیک، محیط زیست، ایمنی، زیباسازی و... به شهروندان ارایه می شود.همچنین غرفه ویژه کودکان نیز در بوستان ولایت برپا شده است تا  در زمینه تفریح و بازی نیز به کودکان تهرانی آموزش های لازم داده شود.

رفیع در ادامه از اجرای طرح نسیم بهشت در ایام تابستان خبر داد و گفت: براساس این طرح، روحانیون مبلغ در 44 نقطه تهران همچون پارک های محوری، برج میلاد، فروشگاه های شهروند، میادین میوه و تره بار و نقاط مهم شهر مستقر خواهند شد تا پاسخگوی سوالات شرعی شهروندان باشند.

مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران یادآور شد: برگزاری جشنواره تابستانی بازی، ریاضی و سرگرمی در محلات و همچنین برپایی کارگاه های آموزشی جشنواره مشکلات در سطح محلات 374 گانه تهران از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای فصل تابستان به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران در قالب آموزش های غیرحضوری  نیز نسبت به تهیه و توزیع بروشورهای آموزشی در قالب لوح فشرده، بروشور و... اقدام خواهد کرد؛ بر این اساس حدود 200 هزار نسخه بروشورهای آموزش شهروندی در مناطق 22 گانه شهر تهران تولید شده که در ایستگاه های فرهنگی طی فصل تابستان میان شهروندان توزیع خواهد شد.

رفیع در پایان از برگزاری تورهای گردشگری شهری در مناطق 22 گانه شهر تهران هم خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها