او به لیگ های عربی نمی رود؛

مجیدی از امروز در تمرین استقلال

اختصاصی جام جم ورزشی

قطار تغییرات مدیریتی به باشگاه استقلال رسید/ یک نفر می رود، دو نفر می آیند!

پس از باشگاه پرسپولیس نوبت به هیات مدیره باشگاه استقلال تهران رسید تا دستخوش تغییراتی شود.
کد خبر: ۵۷۵۳۴۴
قطار تغییرات مدیریتی به باشگاه استقلال رسید/ یک نفر می رود، دو نفر می آیند!


به گزارش جام جم ورزشی، پس از سرو صدایی که بابت برکناری محمد رویانیان از باشگاه پرسپولیس بلند شد، وزیر ورزش در نامه ای به حمید سجادی از وی خواست تا با بررسی کارشناسانه، نسبت به معرفی اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اهتمام ورزد. پس از نگارش این نامه بود که خبرهایی مبنی بر تغییرات در هیات مدیره پرسپولیس و استفاده از افراد جدید از جمله مهدی مهدوی کیا مخابره شد.
با وجود این، گویا تغییرات هیات مدیره تنها به باشگاه پرسپولیس خلاصه نمی شود و باشگاه استقلال نیز در آینده ای نزدیک دستخوش تغییراتی خواهد شد. طبق برنامه ای که وزارت ورزش و جوانان در نظر گرفته است ، دو نفر جدید به ترکیب هیات مدیره استقلال اضافه و یک نفر حذف می شود تا تعداد اعضای آن به عدد 5 برسد. گفته می شود یکی از این دو مدیر جدید از پیشکسوتان باشگاه استقلال تهران است.
در ترکیب فعلی هیات مدیره استقلال مقداد نجف نژاد، امیدوار رضایی، احمد شهریاری و علی فتح الله زاده حضور دارند. 
وزارت ورزش برای معرفی هیات مدیره جدید گام نخست را در جلسه ای میان حمید سجادی و پیشکسوتان باشگاه استقلال برداشت و در مرحله بعدی ترکیب تازه هیات مدیره معرفی می شود؛ هیات مدیره ای که البته مبنای کارش تغییر مدیرعامل استقلال نیست.
نکته جالب این تغییرات آنجاست که کمتر از یک ماه به عمر دولت دهم باقی مانده و وزارت ورزش در این مدت زمان اندک قصد دارد آرایش مدیریتی دلخواه خود را در باشگاه استقلال بوجود آورد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها