پس از تمدید قرارداد با ذوب آهن؛

حدادی فر: رویم نمی شود جواب تلفن دایی را بدهم!

قاسم حدادی فر همیشه نشان داده بازیکن آرام و کم حاشیه ای است.
کد خبر: ۵۷۵۱۸۵
حدادی فر: رویم نمی شود جواب تلفن دایی را بدهم!

سرش را پایین اند اخته و کارش را به خوبی انجام داده. حالا اما اتفاقی برای حدادی فر افتاده که خودش هم از آن بی خبر بوده. او با پرسپولیسی ها توافق کرده بود تا در لیگ سیزدهم بازیکن این تیم باشد اما قرارداد با ذوب آهن مانعی شد تا حدادی فر نتواند پیراهن پرسپولیس را به تن کند و شاگرد دایی شود.
قاسم حدادی فر که در طول هفته های گذشته حرفی نزده در مصاحبه اختصاصی با گل می گوید: «رویم نمی شود جواب تلفن دایی را بدهم. او اسطوره فوتبال ایران است و من هم آرزویم این بود در پرسپولیس زیر نظر او کار کنم. به همین خاطر هم بود که خیلی زود با پرسپولیس به توافق رسیدم اما خدا شاهد است نمی دانستم با ذوب قرارداد دارم. من برای گذراندن خدمت سربازی 6 ماه به تراکتورسازی رفتم و حالا همان 6 ماه را باید در خدمت ذوب آهن باشم. به همین خاطر هم شرمنده دایی، رویانیان و سایر مسئولان پرسپولیس شدم. باور کنید نمی دانم چه بگویم جز اینکه بگویم علی آقا، شرمنده ام»

قاسم حدادی فر که عضوی از تیم ملی صعود کرده به جام جهانی است می گوید:« خیلی سعی کردم از ذوب اهن رضایتنامه بگیرم. چون دوست داشتم برای پرسپولیس بازی کنم اما هر کاری کردم مسئولتان ذوب به من رضایتنامه ندادند. من مجبور شدم با ذوب تمدید کنم ، البته این تیم را قلبا دوست دارم امات قصدم این بود که به پرسپولیس بروم اما قرارداد 6 ماهه مانع از قرمز پوشیدنم شد.»

به گزارش سایت گل؛ این احتمال وجود دارد که پرسپولیسی ها از حدادی فر شکایت کنند. هافبک ذوب در این باره می گوید:« از چیزی که می ترسیدم به سرم آمد. این همه سال بدون حاشیه بازی کردم اما این اتفاق خیلی برای من سنگین تمام شد. من بازیکنی هستم که وقتی قول می دهم سر قولم می مانم اما قسم می خورم که روحم هم از قرارداد با ذوب خبر نداشت. حالا هم امیدوارم این موضوع مسالمت آمیز حل شود . من همه کارهایم را انجام داده بودم تا به پرسپولیس بروم. حتی اساس خانه ام را هم جمع کرده بودم اما نشد که بروم و به همین دلیل شرمنده دایی ، رویانیان و هواداران پرسپولیس شدم»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها