جا برای حسینی و بنگر تنگ شد؛

خلیل‌زاده و حدادی فر با پرسپولیس توافق کردند

باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکنان مورد نظر علی دایی، سرمربی جدید خود دست به کار شده و در این رابطه به توافق اولیه با سه بازیکن دست یافت.
کد خبر: ۵۶۵۷۴۵
خلیل‌زاده و حدادی فر با پرسپولیس توافق کردند

اما پرسپولیسی‌ها در شرایطی با میلاد غرببی مهاجم جوان سایپا نیز به توافق رسیدند که خبرها حاکی از توافق اولیه آنها با شجاع خلیل زاده مدافع مس کرمان و همچنین قاسم حدادی فر هافبک ذوب آهن است. البته در این میان با توجه به اینکه ذوب آهن بازی پلی آف برای باقی ماندن در لیگ برتر را پیش رو دارد،  از باشگاه پرسپولیس درخواست کرده تا  پس از برگزاری این بازی از رسانه‌ای کردن این خبر خودداری کنند.

 جذب شجاع خلیل زاده می تواند به معنای تنگ شدن جا برای یکی از دو مدافع اصلی پرسپولیس یعنی محسن بنگر یا سید جلال حسینی باشد و باید منتظر ماند سرنوشت مدافعان  میانی پرسپولیس چه خواهد شد.

معرفی دستیاران دایی

  علی دایی گویا تصمیم خود را درباره دستیارانش گرفته است و او همکاران خود در کادرفنی راه آهن را به نیمکت پرسپولیس منتقل می کند. در این باره ظاهرا دایی برای انتخاب محمدرضا مولایی به عنوان بدنساز،ژلکو میاچ  مربی کروات به عنوان دستیار، جواد منافی به عنوان دستیار و عالیپور به عنوان آنالیزور به نتیجه قطعی رسده است . اما در حالی که دایی برای انتخاب مربی دروازه بان ها روی بهزاد غلامپور و محمد علی یحیوی نظر دارد، ظاهرا محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه اصرار دارد او  مربی دروازه بان ها را از پیشکسوتان پرسپولیس انتخاب کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها