مسئول دفتر رییس سابق رسانه ملی:

ضرغامی ملاقات انتخاباتی نداشته است

به مناسب فرا رسیدن سوم تیر سالروز پیروزی احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری نهم در سال 84 و همزمان با نیمه شعبان، «جشن مردمی سه تیر» با حضور جمعی از حامیان احمدی‌نژاد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۷۳۵۰۲
برگزاری جشن سوم تیر

در این مراسم، غلامحسین الهام سخنگوی دولت و تعدادی دیگر از اعضای هیأت دولت حضور خواهند داشت و قرار است از احمدی‌نژاد در آستانه پایان فعالیت هشت ساله‌اش تقدیر به عمل آید.سوم تیر سالگرد پیروزی احمدی نژاد در انتخابات 84 است.

روحانی با شورای مشورتی اصلاح‌طلبان دیدار کرد

  جمعی از اعضای شورای مشورتی اصلاح‌طلبان با حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب دیدار و گفت‌و گو کردند.
 
به گزارش تسنیم،‌ اعضای شورای مشورتی اصلاح‌طلبان با حضور در دفتر مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با حسن روحانی دیدار و گفت‌وگو کردند.

احمد مسجد‌جامعی، غلامحسین کرباسچی، محمدرضا خاتمی، معصومه ابتکار، محمد علی نجفی، حجت‌الاسلام رهامی، حمیدرضا جلائی‌پور، هادی خانیکی و کاشفی از چهره‌های مطرح حاضر در این دیدار بودند.

واکنش یاسر هاشمی به خبر حضورش در کابینه

سایت آفتاب گزارش داد دایره انتخاب رییس جمهور یازدهم برای کابینه و دولت بسیار وسیع خواهد بود چرا که این کابینه باید نمادی از آشتی ملی باشد و کسانی که این شایعات را مطرح می کنند می خواهند طوری وانمود کنند که دایره انتخاب آقای روحانی بسیار محدود است.

نام یاسر هاشمی آخرین فرزند آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در رسانه ها برای تصدی وزارتخانه نوپای ورزش و جوانان بیش از پیش جلب توجه کرد. فرزند 42 ساله رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام هم مسوولیت دفترهای پدرش در دانشگاه آزاد و مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص را برعهده دارد.

یاسر هاشمی اصل خبر را تکذیب کرد و گفت "حضورم در ستاد دکتر روحانی را برای خود یک وظیفه ملی می دانستم. "
وی در پاسخ به اینکه در مورد کابینه نظر شما چیست ؟ گفت: انتشار لیست های عجیب و غریب گمانه زنی رسانه هایی است که به اعتقاد من هدفشان آشتی ملی نیست.

کسانی که این شایعات را مطرح می کنند می خواهند طوری وانمود کنند که دایره انتخاب آقای روحانی بسیار محدود است.

یاسر هاشمی در ادامه گفت: "با توجه به تاکید آقای روحانی بر تشکیل دولت فراجناحی، برقراری آشتی ملی و مشی اعتدالی قوه مجریه فقط کسانی که مهر افراط و تفریط به پیشانی دارند از این دایره بیرون خواهند بود.


احتمال تفکیک وزارتخانه راه و شهرسازی با درخواست بیش از 70 نماینده

یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: طرح جداسازی دو وزارتخانه راه و مسکن و شهرسازی به مجلس ارائه شده و بیش از 70 نفر از نمایندگان با این طرح موافق و آن را امضا کرده‌اند.

ایسنا نوشت، احمد جباری نمانیده بندر لنگه گفته است، از زمان ادغام دو وزارتخانه راه‌و‌ترابری و مسکن‌وشهرسازی به عینه شاهد افت توجه بخش‌های مدیریتی این وزارتخانه به حوزه‌های راه بوده‌ایم.

وی افزود: از آنجا که وزارتخانه جدید باید بر بخش‌های متعددی در کشور ازجمله بر بخش‌های راه زمینی، هوایی و دریایی و فرودگاه‌های و صنعت ریلی و غیره، علاوه بر این بر حوزه مسکن و توسعه زیربناهای آن متمرکز شود، عملا مشکلات زیادی برای این حوزه‌ها به‌وجود آمده است.

جباری با اشاره به برخی دیگر از مشکلات پس از ادغام این دو وزارتخانه، بیان کرد: به همین دلیل نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفته‌اند تا در قالب طرحی این دو وزارتخانه ادغام شده را از هم منفک کنند.

نماینده بندرلنگه تصریح کرد: هم‌اکنون این طرح دارای بیش از 70 امضای نمایندگان ملت است و بر شمار امضاها نیز افزوده شده که انتظار می رود با توجه به عزمی که نمایندگان در این زمینه دارند،‌ این تفکیک در صحن علنی مجلس مطرح و مورد تائید و تصویب نمایندگان قرار گیرد.

جباری خاطرنشان کرد: حوزه‌های متعددی تحت مدیریت این وزارتخانه قرار دارد و شخص وزیر نمی‌تواند تمرکز کافی را بر روی هر کدام از این حوزه‌ها داشته باشد.

وی تاکید کرد: از آن جایی که بخش‌های متعدد این وزارتخانه تاثیر مستقیمی بر زندگی مردم دارند، لذا هرگونه کم کاری در هر بخشی و یا غفلت از هر حوزه‌ای موجب نگرانی و مشکل برای مردم می‌شود و لذا نمایندگان با مشاهده وضعیت فعلی تاکید دارند که این دو وزارتخانه از هم منفک شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها