به گزارش جام جم آنلاین،مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این جلسه، نظارت و بازرسی را از مهمترین موضوعات حوزه مدیریت نوین برشمرد و گفت: کارکرد بهینه نظارتی در پیشرفت هر سازمانی از اهمیت بسزایی برخوردار است.
محمد امجد، ضمن مهم دانستن نقش نظارت و بازرسی در ارتقا سطح شرکتهای آب و فاضلاب، از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان قم و تلاش برای افزایش رضایتمندی مشترکان که منجر به کاهش شکایات مردمی شده، قدردانی کرد و افزود: روند رسیدگی به شکایات در این شرکت در یک سال اخیر مطلوب بوده است.
مهدی نظرزاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم هم در این جلسه اهمیت نظارت و بازرسی در شرکتهای آب و فاضلاب را به عنوان ابزارهای کلیدی در مسیر بهبود کیفیت خدمات و افزایش بهرهوری دانست و گفت: با اجرای دقیق نظارتها، میتوان به شناسایی نقاط ضعف و مشکلات موجود پرداخته و راهکارهای مناسبی برای رفع آنها ارائه داد.
قائممقام شرکت آب و فاضلاب استان قم هم از اعتماد بالای مردم استان قم به مرکز تماس تلفنی ۱۲۲ این شرکت خبر داد و با اشاره به ثبت بیشترین درصد شکایات مردمی از طریق این سامانه افزود: رسیدگی به شکایات و مطالبات مردم و پیگیری مسائل از وظایف ذاتی ماست و شرکت آب و فاضلاب استان به این موضوع توجه جدی دارد.
عبدالحمید توکلی بینا مرکز ارتباط مردمی ۱۲۲ آبفای قم را جزو پیشگامان این عرصه در کشور بیان کرد و گفت: دسترسی آسان به خدمات، افزایش رضایتمندی مردم و سهولت ثبت درخواستها و شکایات و پیگیری آنها از مزیتهای این مرکز است.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد