مناظره‌هایی برای کمک به ایجاد فضای چند صدایی در کشور

تک صدایی جایی در رادیو گفت‌وگو ندارد

نماینده بجنورد در گفت وگو با رادیو اقتصاد:

اجرای قانون بیمه بیکاری خواسته اصلی جامعه کارگری است

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلی ترین نیاز اقتصادی کشور، ایجاد ثبات و اجرای قوانین و مقررات اقتصادی و مهم ترین نیاز جامعه کارگری هم بهبود مستمر فضای کسب و کار است تا به رونق تولید مورد نظر دولت آقای روحانی منجر شود.
کد خبر: ۵۷۲۵۷۵
اجرای قانون بیمه بیکاری خواسته اصلی جامعه کارگری است

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد، موسی الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با رادیو اقتصاد گفت: توسعه اشتغال باید از همه از دستاوردهای رونق اقتصادی است و امیدواریم نشست های مؤثر شورای گفت وگوی بخش دولتی و خصوصی به طور مرتب برگزار شود.

وی تقویت ظرفیت تولید کالا و خدمات را بهترین خدمت به جامعه کارگری دانست و گفت: گرانی ها، افزایش قیمت مسکن و نرخ تورم بر این قشر فشار وارد می کند که امیدواریم رئیس جمهور منتخب با همکاری مجلس و بخش خصوصی به این مهم توجه کند.

ثروتی با اشاره به شعارهای رییس جمهور منتخب ، کلید اصلی موفقیت را اجرای قانون و ساماندهی قانون هدفمندی یارانه ها و پرداخت سهم بخش تولید اعلام کرد.

وی اظهارداشت: اگر حجم نقدینگی به سوی تولید هدایت و قانون بیمه بیکاری هم اجرایی شود ، می تواند به ساماندهی مسائل کارگری کمک کند.

این نماینده مجلس گفت: بیکاری فارغ التحصیلان درد بزرگی است که امیدواریم با اجرای قانون بیمه بیکاری تا حدودی درمان شود و معیار خوبی برای برآورد نرخ واقعی بیکاری است.

ثروتی افزود: بر اساس قانون بیمه بیکاری به افراد جویای کار اگر تا یک سال اگر شاغل نشدند ، 50 درصد و به مجردها 30 درصد حداقل حقوق پایه باید پرداخت شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها