آغاز عرضه بنزین یورو ۴ از فردا در تهران

براساس تعهد وزارت نفت عرضه بنزین یورو ۴ از فردا ۲۵ خرداد در جایگاه‌های سوخت تهران آغاز می‌شود و قیمت آن با قیمت بنزین معمولی تفاوتی نخواهد داشت.
کد خبر: ۵۷۰۹۰۸
آغاز عرضه بنزین یورو ۴ از فردا در تهران

 براساس اعلام وزارت نفت و قائم مقام سازمان محیط زیست از فردا 25 خرداد ماه عرضه بنزین یورو4 در جایگاه های تهران آغاز شود و همچنین همه جایگاه‌های استان مرکزی، قم و متعاقباً البرز تا پایان خرداد سوخت استاندارد یورو 4 عرضه خواهند کرد.

براساس اعلام مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش فرآروده های نفتی قرار بود که از ابتدای خرداد ماه بنزین یورو 4 در تهران عرضه شود.

علیرضا ضیغمی معاون وزیر نفت در امور پالایش اواخر ماه گذشته اعلام کرده بود که به طور قطع تهرانی ها از ابتدای خرداد ماه شاهد عرضه این بنزین خواهند بود و پس از آن نیز شهرهای کرج و اراک نیز در فهرست عرضه قرار خواهند گرفت اما به دلایلی عرضه این نوع سوخت در تهران با تاخیر مواجه شد به طوریکه پس از عدم عرضه در اول خرداد ماه اعلام شد که این نوع بنزین در 15 خرداد ماه عرضه می شود اما متاسفانه تاکنون تهران شاهد عرضه این بنزین با استاندارد یورو4 نبوده است.

همچنین باید گفت بر اساس برنامه زمان بندی شده از مرداد ماه سال جاری نیز امکان عرضه این بنزین با کیفیت و مرغوب در شهرهای اصفهان و تبریز فراهم خواهد شد.

ماجرای خودرو و سوخت با استاندارد یورو 4  چندین سال است که از سوی وزارت نفت و خودروسازان دنبال می شود به طوری که هراز گاهی از سوی وزارت نفت اعلام می شود تا خودرو نباشد، سوخت هم نیست و از طرفی خودروسازان هم می گویند تا سوخت نباشد خودرو با استاندارد یورو هم تولید نمی شود. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها