غرضی:رأی مردم کیک قابل تقسیم نیست

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با انتقاد از کناره گیری ها گفت: رأی مردم اعتقاد شخصی آنان است و قابل خرید و فروش نیست.
کد خبر: ۵۷۰۲۰۵
غرضی:رأی مردم کیک قابل تقسیم نیست

به گزارش واحد مرکزی خبر؛ سید محمد غرضی در نشست خبری با حضور رسانه های داخلی و خارجی در هتل لاله تهران در پاسخ به سؤال یکی از رسانه های خارجی که درباره کناره گیری دو نامزد از انتخابات ریاست جمهوری پرسید گفت: اگر نمی خواهید در صحنه حاضر شوید چرا وقت مردم را می گیرید؟

غرضی با بیان این که رأی مردم کیک قابل تقسیم نیست، افزود: این که می گویند به نفع یک گروه کنار رفته اند مگر رأی مردم نفعی است.

وی گفت: رأی مردم الزام اجتماعی است و آنها به شخص رأی می دهند تا کشور را اداره کند نه به یک گروه.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: این مانند آن است که بگوییم من جای کس دیگری روزه بگیرم و این موضوع در شرع موجه نیست و هر کسی مسئولیت تفکر و کار خودش را دارد و هرگز دو آدم با هم یکسان نیستند.

غرضی گفت: این دو گروه چپ و راست جز تعارض باهم زندگی دیگری ندارند و هر دو به دنبال قدرتند.

وی در پاسخ به سؤالی درخصوص این که شما در صحبت های روزهای گذشته تان حرف از تعامل با آمریکا زده اید، این تعامل به چه معناست؟ گفت: روزگاری آمریکایی ها در این کشور کودتا کردند و مردم ایستادند جواب کودتا را با انقلاب دادند.

غرضی، خاطره ای درباره دوست ژاپنی اش تعریف و اضافه کرد: من روزی به او گفتم خاک بر سرتان و او وقتی علت را پرسید جواب دادم وقتی آمریکایی ها کودتا کردند ما 25سال ایستادیم و با انقلاب جواب کودتا را دادیم و بعد از آن آمریکایی ها را از کشور بیرون ریختیم اما آمریکا شهرهای شما را با بمب اتم ویران کرد و اکنون نیز در کشور شما حضور دارند.

وی افزود: ما سه بار با آمریکایی ها تعامل کردیم، یک بار در زمان کودتا بود که آن کودتا را با انقلاب جواب دادیم، دوم حمله عراق با پشتیبانی آمریکا به ایران بود که در آنجا نیز عراق را شکست دادیم و بعد از آن آمریکا به عراق و افغانستان حمله کرد تا ما را قیچی کند اما ما او را قیچی کردیم.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: الآن هم موضوع سوریه است و به دلیل آن که ما رابطه خوبی با سوریه داریم آمریکا در آنجا عملیات نظامی به راه انداخته است.

غرضی افزود: آنها از آن سر دنیا پا شده و آمده اند این سوی دنیا و به ما که صاحب منطقه هستیم می گویند باید با ما هماهنگ باشید اما من به آنها می گویم که مذاکره نه، اما تعامل به صورت دوطرفه بله.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها