استقلال را دریابید

کد خبر: ۵۶۸۶۲۸
استقلال را دریابید

روزهای سرنوشت ساز نقل و انتقالات فوتبال در حالی سپری می‌شود که در میان نگرانی هواداران استقلال برای جذب بازیکنان طراز اول، این باشگاه نه تنها بی پول‌است که در بلاتکلیفی مدیریتی هم به سر می‌برد.

فصل نقل و انتقالات مجالی برای تجدید قوای همه تیم‌هاست، از تیم‌های مدعی قهرمانی بگیرید تا آنهایی که سعی می‌کنند جوری تیمشان را ببندند که سقوط نکنند همه و همه به تکاپو می‌افتند. گرچه هنوز شاه ماهی خاصی به تور هیچ‌یک از تیم‌های مدعی نیفتاده است،اما بی خبری و بلاتکلیفی باشگاه استقلال چیزی نیست که هواداران استقلال براحتی آن را برای خود هضم کنند،چرا که بیم آن دارند سر تیمشان در این روزهای حساس بی کلاه بماند. آن هم در شرایطی که قرارداد بیش از ده بازیکن تیم از جمله ستارگان آبی خاتمه یافته و هیچ بعید نیست پیشنهادهای چشمگیر داخلی و خارجی چند نفر از آنها را از استقلال جدا کند. این شرایط در حالی بر اردوی آبی‌ها حکمفرماست که استقلال به عنوان تنها نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا تا اینجای کار با اقتدار به جمع هشت تیم پایانی راه یافته و مصاف با قدرت‌های بزرگ قاره به اذعان امیر قلعه‌نویی مستلزم داشتن مهره‌های آسیایی است.

به طورطبیعی موفقیت استقلال در سطح بین‌المللی بیش از هر چیزی غرور ملی برای ما به‌دنبال دارد و شایسته نیست این تیم را در بلاتکلیفی نگه داشت.

درد استقلال درد امروز و دیروز نیست این تیم یک سالی است که با بی پولی دست به گریبان است و دست اندرکاران باشگاه در ماه‌های گذشته با این در و آن در زدن توانستند تیم را سرپا نگه دارند، اما این وضع همچنان که مدیریت باشگاه تاکید دارد نمی‌تواند ادامه داشته باشد. باشگاهی که 20 میلیارد تومان بدهی دارد اگر هرچه زودتر فکری برایش نشود، دست‌کم در فصل نقل و انتقالات لطمه خواهد دید و علاوه بر ناراحتی هواداران میلیونی‌اش،دود این لطمه به چشم فوتبال ما می‌رود.

اما در شرایطی که انتظار می‌رفت نشست دیروز هیات مدیره باشگاه تا حدی به این وضع سر و سامان بخشد، این نشست منتفی شد تا نگرانی‌ها ادامه یابد. این در حالی است که درد بی پولی استقلال ریشه در بلاتکلیفی مدیریتی باشگاه نیز دارد. از طرفی در محافل ورزشی شنیده می‌شود وزارت ورزش و جوانان به‌عنوان متولی این باشگاه، نظر مساعدی روی ادامه حضور علی فتح‌الله‌زاده به‌عنوان مدیرعامل باشگاه ندارد.

در این شرایط مشخص نیست چرا هرچه زودتر تکلیف این ماجرا روشن نمی‌شود. اگر قرار به ماندن فتح‌الله‌زاده است باید از طرف هیات مدیره و وزارت از او حمایت مالی شود و اگر قرار به رفتن اوست چرا هرچه زودتر تکلیف او روشن نمی‌شود؟

امید توفیقی ‌/‌ گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها