پسر تبهکاری که با قرار وثیقه از زندان آزاد شده و از دانش آموزان زورگیری می‌کرد در جریان تجسس های پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۵۶۸۱۲۳
زورگیری از پسران دانش‌آموز

به گزارش پلیس آگاهی تهران، ششم خردادماه امسال، چند جوانِ دانش آموز با مراجعه به واحد گشت کلانتری 126 تهرانپارس به مأموران اعلام کردند که توسط چند جوان و با تهدید چاقو مورد زورگیری و سرقت گوشی های تلفن همراه ، ساعت مچی و ... قرار گرفته اند ؛ بلافاصله با هدایت آنها ، مأموران با مراجعه به پارک گلبرگ موفق به شناسایی و دستگیری یکی از سارقان به نام محمدرضا . ط ( 18 ساله ) شده و در بازرسی از وی ، علاوه بر کشف یک قبضه سلاح سرد موفق به کشف ساعت مچی یکی از مالباختگان شدند .

با اعتراف متهم به سرقت ، پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری تشکیل و به دستور دادیار شعبه هفتم دادسرای ناحیه 4 تهران ، متهم جهت انجام تحقیقات تخصصی و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با ارجاع پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی بلافاصله کارآگاهان ، "محمدرضا . ط"را به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار پایگاه چهارم مورد شناسایی قرار دادند.

محمدرضا یکی از اعضای اصلی گروه سارقین اماکن اقتصادی و مغازه های مناطق شرق و شمال شهر تهران بود که به همراه هشت نفر دیگر از همدستان خود ، در سال گذشته اقدام به سرقت مغازه کرده و نهایتا 26 تیر سال گذشته به همراه دیگر اعضای گروه سارقین دستگیر و به سرقت مغازه ها صراحتا اعتراف و محل های سرقت را نیز به کارآگاهان نشان می دهد ، اما بررسی سوابق زندانِ محمدرضا نشان داد که وی تنها با گذشت سه ماه و با تأمین قرار وثیقه ، از زندان آزاد و این بار به شیوه ای جدید و با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری کرده است.

سرهنگ کارآگاه رضا  مؤذن ،رئیس پایگاه چهارم  پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به سوابق متهم در سرقت و سوابق زندان وی ، هماهنگی های لازم قضایی انجام و ضمن صدور قرار بازداشت موقت ، دستور انتشار تصویر متهم از سوی دادیار محترم پرونده صادر شد ؛ لذا با توجه به احتمال افزایش جرایم ارتکابی و شکات ، از کلیه مالباختگان و شکاتی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری و شکایات خود به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع رد سیدخندان ـ خیابان ابوذر غفاری ـ بالاتر از بیمارستان رسالت ـ جنب کلانتری 120 سیدخندان مراجعه نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
۰
۰
قرار وصیغه!!! جالبه اینا رو راحت با قرار ازاد میكنن اما.......... تاسف به این تبعیض
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها