زورگیران آژانس سوار، دستگیر شدند

اعضای باند زورگیری از سالمندان که تحت پوشش حمل مسافر با آژانس اخاذی می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۶۷۱۷۳

به گزارش مهر، چندی پیش تعدادی پیرمرد و پیرزن با حضور در کلانتری 118 ستارخان با طرح شکایت‌هایی، عنوان کردند تعدادی دختر و پسر که به قصد کمک ما را سوارخودرویشان کرده بودند، در یک مکان خلوت با تهدید و ضرب و جرح اموال‌مان را سرقت کرده‌اند. مالباختگان، سه پسر و یک دختر را عامل اصلی این زورگیری‌ها معرفی کردند. در ادامه، مشخصات این افراد در اختیار گشت‌های پلیس تهران قرار گرفت تا این که ساعت 9 صبح چهارم خرداد ماموران گشت کلانتری 118 در خیابان ستارخان به یک دستگاه خودروی پیکان که تابلوی آژانس روی آن نصب بود، مشکوک شدند.

با بررسی‌های بیشتر مشخص شد چهار سرنشین خودرو همان زورگیرانی هستند که از افراد سالخورده سرقت می‌کنند. در ادامه با هماهنگی قضایی هر چهار نفر بازداشت شدند و از خودروی آنها تعدادی پایپ، باتوم، دو قبضه چاقو و مقداری مواد مخدرکشف و ضبط شد. متهمان با انتقال به کلانتری پس از روبه‌رو شدن با مالباختگان به زورگیری اعتراف کردند.

محسن، سردسته باند در بازجویی مدعی شد در پوشش راننده آژانس و به بهانه کمک به سالمندان، با همدستانش آنها را سوار خودرو کرده و پس از انتقال به محلی خلوت اموال‌شان را دزدیده و آنها را از خودرو بیرون می‌انداختند.

در پی این اعترافات و در ادامه تحقیقات معلوم شد، خودروی پیکان و دو خودروی دیگر که متهمان از آن استفاده می‌کردند، سرقتی است. متهمان که تاکنون به ده‌ها فقره زورگیری از سالمندان اعتراف کرده‌اند در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها