رییس کلانتری 110 شهدا صبح امروز از دستگیری دو سارق زورگیر در محدوده اتوبان امام علی(ع) خبر داد و گفت:این متهمان هنگام زورگیری از یک شهروند دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۸۱۲۵۵
دستگیری سارقان هنگام زورگیری

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ سیروس کتابعلی رییس کلانتری 110 شهدا گفت:شب گذشته تیم گشت انتظامی این کلانتری هنگام گشتزنی در بزرگراه امام علی (ع) بودند که ناگهان مرد جوانی درحالیکه نگران و مضطرب به نظر می رسید به ماموران مراجعه و ضمن معرفی خود به نام «شهرزاد» اعلام داشت: دقایقی پیش راننده و سرنشین یک دستگاه کامیون ایسوزو با یک قبضه قمه حدودا 50 سانتی به طرف بنده آمده و مرا با قمه تهدید کرده و دو عدد گوشی از من زورگیری کرده و متواری شدند.

وی افزود:به دنبال اظهارات مالباخته ماموران پس از بررسی موضوع ضمن اطمینان از صحت گفته های وی موضوع را بلافاصله از طریق مرکز پیام به تمام واحدهای گشتی اعلام کرده و با توجه به اینکه چند دقیقه ای از این زورگیری نگذشته بود،ماموران ضمن دریافت مشخصات خودرو طرح مهار را به اجرا گذاشتند.هنوز چند دقیقه ای از اجرای طرح ماموران نگذشته بود که ماموران خودرو مذکور را مشاهده و بلافاصله ضمن توقیف خودرو متهمان را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ کتابعلی اظهار کرد: طی تحقیقات انجام شده در کلانتری مشخص شد که این دو مرد از سارقان زورگیر سابقه دار هستند که با توسل به زور و با تهدید قمه از این شهروند زورگیری کرده اند.

وی افزود:در بازجویی های انجام شده هر دو متهم به جرم خود اعتراف و اظهار کردند: که با تعقیب شاکی در محدوده اتوبان در مکانی خلوت جلوی وی را گرفته و با تهدید قمه دو عدد گوشی از شاکی سرقت کرده و متواری شدند.

رییس کلانتری 110 شهدا با اشاره به اینکه در بازرسی بدنی متهمان که خود را «علی» و «بهزاد» معرفی کردند دو عدد گوشی کشف و یک قبضه قمه بدست آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
۰
۰
عاشق این طرح مهارم...اما فكر كنم شانسی دیدنش چون اغلب این اتفاق نمیافته
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها