کد خبر: ۵۶۸۰۸۸
نمایش فیلم های اینجا بدون من، هر شب تنهایی،‌ لیلا و  روزهای زندگی در تعطیلات سه شنبه و چهارشنبه/ حمید فرخ نژاد، لیلا حاتمی، زنده یاد عسل بدیعی و حامد بهداد در قاب تلویزیون ظاهر می شوند

شبکه های مختلف تلویزیون همزمان با سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی .  قیام 15 خرداد  سینمایی و تلویزیونی فیلم های زیادی را برای مخاطبان در نظر گرفته اند. پا به پای آفتاب، نسیم شمال باد جنوبو  صنوبر از جمله فیلم های مناسبتی این فهرست است که در آن به ابعاد مختلف زندگی حضرت امام خمینی (ره) و تاثیر ایشان بر جریان های سیاسی داخلی و خارجی‌ توجه شده است.  بینندگان تلویزیون در روزهای سه شنبه و چهارشنبه می توانند شاهد این آثار متنوع باشند.

 

شبکه یک

صنوبر، سه شنبه، ساعت 16/ جک ریچر،  چهارشنبه، ساعت 10 صبح

 

فیلم سینمایی « صنوبر » به کارگردانی و نویسندگی مجتبی راعی سه شنبه ساعت 16 از شبکه یک  پخش می شود.

در این فیلم با نقش آفرینی محمود پاک نیت، پریوش نظریه ، محمد جعفری و زهرا سعیدی ، به وقایعی که پس از انقلاب مشروطیت تا روی کار آمدن رژیم پهلوی و شروع جنگ جهانی اول اتفاق می افتد ، پرداخته می شود .

 

فیلم سینمایی « جک ریچر » به کارگردانی کریستوفر مک کوآری ، چهارشنبه ساعت 10 صبح از شبکه یک  پخش خواهد شد .

در خلاصه داستان فیلم آمده: در پی کشته شدن پنج نفر در پارک شهر، پلیس به همراه دادستان ایالتی مردی به نام جیمز بار را که یک سرباز ارتش است، دستگیر می کند. بار زیر شکنجه پلیس برای گرفتن اعتراف به حالت کما می رود. با انتشار این خبر در رسانه ها جک ریچر که یکی از همرزمان جیمز بار در گذشته بوده است، خود را به اداره پلیس معرفی می کند و به همراه هلن ردین وکیل بار وارد عمل می شود. آنها با بررسی سابقه جیمز بار و قربانیان متوجه می شوند که ...

رزا موند پیک و تام کروز در فیلم سینمایی « جک ریچر » محصول سال 2012 آمریکا بازی کرده اند .

 

 

 

شبکه دو

پا به پای آفتاب، فردا، ساعت 7 و 30 دقیقه/ نه، یک اتفاق ساده، فردا، ساعت 17 و 30 دقیقه/ بچه های راه آهن، چهارشنبه، ساعت 7 و 30 دقیقه/ خشت بهشت، چهارشنبه، ساعت 17 و 30 دقیقه

 

انیمیشن « پا به پای آفتاب » به کارگردانی رسول بابارضا از تولیدات مرکز پویا نمایی مرکز صبا ، سه شنبه 14 خرداد ساعت 7:30 از شبکه دو  پخش می شود.

داستان فیلم در خصوص ماجرای کودکی امام خمینی (ره) است و حملۀ غارتگران و باج گیران قشون دولتی که هم دست هم بودند که می خواهند به خُمین حمله کنند ولی ...

فیلم تلویزیونی « نه، یک اتفاق ساده » با بازی فرشاد محمدی، امیر شکرگُزار، رضا توشه و نسرین بابایی ، سه شنبه 14 خرداد ساعت 17:30 از شبکه دو  پخش خواهد شد.

فیلم تلویزیونی « بچه های راه آهن » به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد مهدوی ، چهارشنبه ساعت 7:30 از شبکه دو  پخش می شود.

فیلم تلویزیونی « خشت بهشت » با بازی حمید ابراهیمی، سیروس همتی، حسین فرخی زاده و نصرت شاه‌نظری چهارشنبه ساعت 17:30 از شبکه دو  پخش می شود.

 

 

شبکه سه

در همین نزدیکی، سه شنبه، ساعت 11/ سال های برف و بنفشه، سه شنبه، ساعت 14 و 30 دقیقه/ قسمت دوم سال های برف و بنفشه، چهارشنبه، ساعت 14 و 30 دقیقه/ تله روباه، چهارشنبه، ساعت 19

 

 

فیلم تلویزیونی « در همین نزدیکی » به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی بهروز مفید سه شنبه ساعت 11 از شبکه سه  پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی پرستو گلستانی، پرویز پورحسینی، پیام دهکردی و رسول نجفیان آمده : مهندس محسنیان، مدیر عامل یک شرکت بزرگ اقتصادی است که فقط به ارتقاء و توسعه شرکتش فکر می‌کند و در این راه ناخواسته برای کارمندانش مشکلاتی به وجود می آورد تا اینکه یک روز مرگ به سراغ او می آید و ...

فیلم تلویزیونی « سال های برف و بنفشه (قسمت اول) »به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی  اسماعیل عفیفه ، سه شنبه ساعت 14:30 از شبکه سه  پخش می شود.

فیلم تلویزیونی « ترم زمستانی » چهارشنبه ساعت 11 از شبکه سه  پخش می شود.

این فیلم داستان جوانی دانشجو در سال‌های پیش از انقلاب را روایت می‌کند که پس از مدتی سکونت در خارج از کشور به ایران بازمی‌گردد. او به دنبال دوست صمیمی و قدیمی خود است؛ اما در این میان متوجه می‌شود که تمامی آثار وجودی دوستش را پاک کرده‌اند. کنجکاو شده و به جست‌وجوی خود ادامه می‌دهد تا این که ...

رضا بهشتی در سال 1390 به سفارش مرکز  سیما فیلم این را به تهیه کنندگی محمد کشاورزکارگردانی کرده است.

قسمت دوم فیلم تلویزیونی « سال های برف و بنفشه» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی  اسماعیل عفیفه ، چهارشنبه ساعت 14:30 از شبکه سه  روی آنتن می رود.

فیلم تلویزیونی « تله روباه » به تهیه کنندگی مجید اسماعیلی، چهارشنبه ساعت 19 از شبکه سه  پخش خواهد شد.

در این فیلم به کارگردانی علیرضا اسحاقی می بینم : یک مأمور اطلاعاتی که مجروح جنگی است در آستانه بازنشستگی و ازدواج دخترش درگیر مأموریت جدیدی در ارتباط با یک بمب می شود. او در این مأموریت تازه در می یابد که برای چنین مأموریت هایی دیگر پیر شده است.

 

شبکه چهار

چهار روز شگفت انگیز، سه شنبه، ساعت 20 و 30 دقیقه/ انتهای بزرگراه، چهارشنبه، ساعت 16

 

 

سه شنبه ساعت 20:30 فیلم سینمایی « چهار روز شگفت انگیز » به کارگردانی بهداد آوند امینی از شبکه چهار  پخش می شود.

در این فیلم با بازی بیژن امکانیان ، صادق هاتفی ، ابراهیم ابراهیمی ، صدف احمدی ، مهرداد طوفانیان آمده است : دکتر پرویز فرجامی استاد دانشگاه شیمی که مدتی دچار رخوت افسردگی شده در آزمایشگاه دانشگاه جسد دانشجوی دانشگاهش را پیدا می کند .

فیلم سینمایی « انتهای بزرگراه » به کارگردانی فرزاد موتمن ، چهارشنبه 15 خردادماه ساعت 16 از شبکه چهار  پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده : قرار است امروز ساعت 5 عصر رضا لواسانی و ترگل شهشهانی به عقد هم در آیند اما هومن پسر عمو و خواستگار سابق ترگل می خواهد به هر نحوی که شده مانع این ازدواج شود. شبنم قلی خانی ،  اشکان خطیبی در فیلم سینمایی « انتهای بزرگراه » به تهیه کنندگی مهدی گلی زاده محصول سال 1390 ایران ایفای نقش کرده اند .

 

 

شبکه تهران

افسانه پهلوان روشن، سه شنبه، ساعت 9 صبح/ تا صبح، سه شنبه، ساعت 13 و 30 دقیقه/ روزهای زندگی، سه شنبه، ساعت 20 و 45 دقیقه/ افسانه آرش، چهارشنبه، ساعت 9 صبح/ نسیم شمال باد جنوب، چهارشنبه، ساعت 13 و 30 دقیقه/ سفر به جزیره اسرارآمیز، چهارشنبه، ساعت 20 و 30 دقیقه

 

انیمیشن « افسانه پهلوان روشن » به کارگردانی علیرضا عیسایی تفرشی و تهیه کنندگی سلمی افکاری  ، سه شنبه ساعت 9 صبح از شبکه تهران پخش خواهد شد .

فیلم انیمیشن « افسانه پهلوان روشن » محصول سال 1388 ایران است .

فیلم تلویزیونی « تا صبح » به کارگردانی مجید جوانمرد ، سه شنبه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش خواهد شد .

خلاصه داستان این فیلم با بازی زنده یاد عسل بدیعی ، مجید مظفری ، امین زندگانی ، ستاره اسکندری ، رامتین خداپناهی و امیرحسین حسینی درباره روایت چند جوان از دهه پنجاه تاکنون است، یکی از این جوان ها مستانه نام دارد که در پیچ و تاب مسائل عاطفی درگیر مسائل سیاسی می شود.

فیلم سینمایی « تا صبح » محصول سال 1385 ایران است .

فیلم سینمایی « روزهای زندگی  » به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی ، سه‌شنبه ساعت 20:45 از شبکه تهران پخش خواهد شد .

داستان این فیلم در سال ۱۳۶۷می‌گذرد. در زمانی که لیلا و امیرعلی، زن و شوهری که زندگی خود را وقف بیمارستان صحرایی در جبهه جنوب کرده‌اند. امیرعلی و همسرش به دلیل سال‌ها کار در آنجا به حال و هوای جبهه وابستگی شدیدی پیدا کرده‌اند، اما اعلام خبر آتش‌بس و بعد حمله نیروهای عراقی به بیمارستان، این زوج را در آزمایشی دشوار قرار می‌دهد .

هنگامه قاضیانی و حمید فرخ نژاد در فیلم سینمایی « روزهای زندگی  » محصول سال 1390 ایران نقش آفرینی کرده است.

انیمیشن « افسانه آرش » به کارگردانی علیرضا کاویان راد و تهیه کنندگی علیرضا کاویان راد ، محصول سال 1391 شرکت صبا چهارشنبه ساعت 9 صبح از شبکه تهران پخش خواهد شد .

فیلم سینمایی « نسیم شمال باد جنوب » به کارگردانی مهدی عسگرپور ، چهارشنبه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش خواهد شد .

فیلم سینمایی « نسیم شمال باد جنوب » محصول سال  1387 ایران بر اساس فیلم نامه ای از مسعود بهبهانی نیا در بهمن سال ۵۷ می گذارد که نوجوانی ۱۵ ساله بر سوار کوه های سواد کوه در روستای زیبای به نام دره گل با پدر و خواهر کوچکش زندگی می کند، شور و شوق دیدار امام این نوجوان روستایی را با ماجراهای روبرو می سازد.

فیلم سینمایی « سفر به جزیره اسرارآمیز » چهارشنبه ساعت 20:45 از شبکه تهران بازپخش می‌شود .

جاش هاچرسون، دواین جانسون ، مایکل کین و لویس گازمن در فیلم سینمایی « سفر به جزیره اسرارآمیز» محصول سال 2012 آمریکا بازی کرده اند .

 

شبکه شما

خاطرات خاموش،‌ سه شنبه،‌ ساعت 13 و 30 دقیقه/ درخت محبوب من، چهارشنبه، ساعت 13 و 30 دقیقه

 

فیلم تلویزیونی « خاطرات خاموش » به کارگردانی و تهیه کنندگی افشین علیزاده، سه شنبه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش خواهد شد .

علی قربان‌زاده، قربان نجفی، الیزابت امینی، علی طالب‌لو و سحر سلیمانی در فیلم تلویزیونی « خاطرات خاموش» محصول سال 1390 صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان بازی کرده اند .

فیلم تلویزیونی « درخت محبوب من » به کارگردانی علیرضا سمیعی و تهیه کنندگی اسماعیل مقصودی ، چهارشنبه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود .

حسین توشه، فرهاد بشارتی و عسل ارباب‌زاده در فیلم تلویزیونی « درخت محبوب من » از تولیدات صدا وسیما ی مرکز گیلان در سال 1390 بازی کرده اند .

 

شبکه آموزش

 

بازگشت، سه شنبه، ساعت 10 و 15 دقیقه/ یاد استاد، چهارشنبه، ساعت 10 و 15 دقیقه

 

 

فیلم تلویزیونی « بازگشت » به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی احمد میرعلایی، سه شنبه ساعت 10:15 از شبکه آموزش  پخش می شود .

آتیلا پسیانی ، حدیث فولادوند و رامبد شکرآبی در فیلم تلویزیونی « بازگشت » از تولیدات سال 1385 مرکز  فیلم بازی کرده اند .

فیلم تلویزیونی « یاد استاد » به کارگردانی علی توکل نیا ، چهارشنبه ساعت 10:15 از شبکه آموزش پخش خواهد شد .

منوچهر والی زاده ، هومن حاجی عبداللهی ، افسانه ناصری و معصومه آقاجانی در فیلم تلویزیونی « یاد استاد» محصول سال 1388 مرکز فیلم بازی کرده اند .

 

شـبـکـه نمـایـش

فیلم سینمایی و تلویزیونی « مهمان حبیب خداست » ، « برادر کوچک »، « دشمن » ، « آن سوی تاریکی»، «هر شب تنهایی » و « داد » سه شنبه ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 پخش می‌شود.

فیلم سینمایی و تلویزیونی « آبی آسمانی » ، « رسوایی »، « سفر شگفت انگیز » ، « اینجا بدون من »، «لیلا » و « محرمانه لس آنجلس » چهارشنبه ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها