جانشین فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد:

کنترل صددرصدی مرزهای کشور در زمان انتخابات

فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد:

کنترل حداکثری مرزها در زمان انتخابات

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران طی حضور در استان خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران از کنترل حداکثری مرزها در زمان انتخابات خبر داد.
کد خبر: ۵۶۸۰۳۷
کنترل حداکثری مرزها در زمان انتخابات

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سردار حسین ذوالفقاری طی حضور در استان خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کنترل مرزها را در زمان برگزاری انتخابات به حداکثر خواهیم رساند، گفت: برای برقراری امنیت و آرامش در آستانه انتخابات، اقدامات خود را از چندی قبل در مرزها آغاز کرده ایم و روز به روز بر شدت این اقدامات افزوده می شود.

وی افزود: نیروهایی از مراکز آموزشی مرزبانی برای برقراری امنیت انتخابات به نیروهای انتظامی خواهند پیوست. بعضی از نیروهای مرزبانی نیز برای تامین امنیت شهرها و شعبات اخذ رای آموزش های لازم را فراگرفته اند که در این راستا به کار گرفته خواهند شد.

سردار ذوالفقاری با بیان این که از ابتدای سال جاری کشفیات مواد مخدر 54 درصد و کشفیات سوخت، 71 درصد در مرزهای کشور افزایش یافته است، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 19 تن مواد مخدر در مرزهای کشور کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 54 درصد افزایش داشته است.

این مقام انتظامی یادآور شد: تاکنون حدود شش میلیون لیتر سوخت قاچاق کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 71 درصد افزایش داشته است.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: از ورود غیرقانونی متجاوزین به مرزها جلوگیری شده است و قاچاق سایر اقلام از جمله سلاح و مشروبات الکلی و ... نیز تحت کنترل می باشد و توفیقات خوبی را در این راستا داشته ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها