بعد از اعلام نهایی اسامی نامزدهای ریاست جمهوری ضد انقلاب خارج نشین دچار سر درگمی شدند، روزنامه نگاران ضد انقلاب و اعضای اصلی اتاق فکر فتنه به بیان نظارت خود در این رابطه پرداختند.
کد خبر: ۵۶۵۳۹۴
سر درگمی ضد انقلاب خارج نشین

به گزارش مشرق،حسن یوسفی اشکوری  در یادداشت خود در سایت جرس رد صلاحیت شدن هاشمی را تولدی دیگر برای هاشمی عنوان کرد و بیان داشت این به معنی دور شدن هر چه بیشتر هاشمی از حکومت و نزدیک شدن به جنبش سبز و رهبران آن است.

اردشیر امیرارجمند ازاعضای ستاد و مشاوران میر حسین موسوی در انتخابات 88 که با دعوت مردم برای حضور در خیابان ها بزرگترین بی اعتنایی به قانون را داشتند، در مصاحبه با سایت کلمه اقدامات شورای نگهبان در رصد صلاحیت هاشمی رفسنجانی را غیر قانونی اعلام کرد.

اما نیک آهنگ کوثر روزنامه نگار و کارتونیست ضد انقلاب در سایت خودنویس با ادامه ی روند گذشته خود در حمله به هاشمی، این بار روشنفکرانی را مورد حمله قرار داد که از هاشمی حمایت کرده اند و در تقدیر از او قلم زده اند.

محمد تقی کروبی فرزند مهدی کروبی نیز در یادداشتی در سایت کلمه با دلسوزی برای مشایی نسبت به رد صلاحیت وی توسط شورای نگهبان اعتراض کرد.

تجلیل از موضع هاشمی رفسنجانی

حبیب‌الله عسگراولادی که در دیدار با جمعی از جوانان حزب موتلفه اسلامی به مناسبت میلاد امام علی(ع) و روز پدر سخن می‌گفت، با تجلیل از موضع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که گفته بود «همه تلاش کنند حماسه سیاسی مدنظر رهبری بوجود آید»، اظهار کرد: موضع‌گیری خوب آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هم تولی به ولایت بود و هم تبری از نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب و اسلام و از این جهت باید از ایشان تقدیر کنیم.

 

به گزارش ایسنا، رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان تصریح کرد: بررسی‌های شورای نگهبان ممکن است به مذاق برخی خوش نیاید اما دقت‌های خوبی در آن صورت گرفته است و می‌توان آن را یک اقدام شجاعانه دانست. اعلام آن و واکنش‌های معقول در قبال آن، چه از نظر مردم و نخبگان و چه از نظر نامزدها نشان داد که ما یک نظام محکم و مستقر داریم و همه به داوری نهاد فصل‌الخطاب شورای نگهبان احترام می‌گذارند و همه می‌خواهند به قانون عمل کنند.

وی تاکید کرد: تلاش‌های رسانه های غرب در خلق یک آشوب دیگر در ایران با سد هوشیاری و وفاداری همه سلیقه‌های درگیر در انتخابات برخورد کرده است و از این بابت باید از همه سپاسگذار بود.

مشایی: دوره رسوایی فرا رسیده است

اسفندیار رحیم مشایی یک روز قبل از اعلام اسامی کاندیداهای احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری، در جمع تعدادی از جوانان و نخبگان سراسر کشور مطالبی را درباره انتخابات و حضور احمدی‌نژاد همراه وی در زمان ثبت‌نام، درباره منتقدانش و ولایت فقیه بیان کرده بود که به تازگی از سوی خبرگزاری جنبش عدم تعهد منتشر شده است.

به گزارش ایرنا،مشایی تصریح کرد: الان دوره رسوایی فرا رسیده است و هرچه جلوتر می‌رویم، دیگر من نباید حرف بزنم بلکه افرادی هستند که باید از ترس، پشت دیگران خود را مخفی کنند. هر کسی به حقیقت نزدیک شود، خوشبو می‌شود و هرکس از آن دور شود، بد بو می‌شود. ما باید مزاجمان، مزاجی باشد که هیچ کس نتواند یک چیز بدبو را به عنوان عطر به ما قالب کند.

عارف: دوم خرداد دیگری در راه است

نامزد اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دوم خرداد درس‌های زیادی برای آموختن دارد، گفت: مطئمنم دیگربار شیرینی حماسه دوم خرداد 76 با حماسه سیاسی امسال به کام ملت شریف ایران بازخواهد گشت. اگر امیدوار باشیم، صبور و مستحکم، دوم خرداد دیگری در راه است.

 به گزارش مهر، محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات به مناسبت سالگرد حماسه دوم خرداد در یادداشتی در سایت شخصی‌اش با عنوان« از حماسه دوم خرداد 76 تا حماسه خرداد 92» ضمن بازخوانی حماسه دوم خرداد 76 به نامگذاری امسال با عنوان حماسه سیاسی از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: حماسه سیاسی با حماسه انتخاب شایسته ترین فرد به سرانجام می رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها