مرد خاکستری اصلاحات:

خوب شد هاشمی نیامد

واکنش به خبر تعطیلی ستاد هاشمی

رئیس ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی ضمن تکذیب خبر تعطیلی ستادهای انتخاباتی هاشمی، عنوان کرد:لغو فعالیت ستادهای انتخاباتی هاشمی کذب است. نتایج بررسی صلاحیت‌ها هنوز اعلام نشده است و شایعاتی که هم اکنون مطرح می‌شود صرفا برای ایجاد فضاسازی است که قطعا ما به آن توجهی نخواهیم کرد.
کد خبر: ۵۶۴۷۹۷
واکنش به خبر تعطیلی ستاد هاشمی

 اسحاق جهانگیری در گفت‌وگو با ایلنا، تاکید کرد: بر اساس بیانیه شماره دو آیت الله هاشمی که در آن بر اخلاق مداری و قانونمندی تاکید شده است فعالیت ستادهای انتخاباتی به شکل عادی در حال انجام است.
 
همچنین یاسر هاشمی نیز در همین زمینه به خبرنگار ایلنا گفت که ستادهای هاشمی رفسنجانی همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و شایعه لغو یا بسته شدن ستادهای ایشان پیش از اعلام بررسی صلاحیت‌ها صحت ندارد.

مواضع ریاکارانه آمریکا علیه ایران

 جان گلیزر، از نویسندگان پایگاه خبری تحلیلی آنتی وار در مقاله ای منتشر شده در پایگاه خبری هافینگتن پست (به تاریخ ۱۶ می۲۰۱۳) به مواضع ریاکارانه امریکا علیه ایران می‌پردازد.

  به گزارش بولتن نیوز به نقل از انجمن دفاع از قربانیان تروریسم،وی برای اثبات این ریاکاری، به سه نمونه از اتهاماتی که امریکایی‌ها به ایران نسبت می دهند پرداخته و با ذکر دلایلی، آنها را بی‌پایه و اساس می خواند. نمونه ای از اتهامات مطرح شده به حمایت ایران از تروریسم مربوط می شود که نویسنده این تحلیل با اشاره به حمایت های متعدد آمریکا از گروه های تروریستی در راستای سیاست خارجی خویش، موضوع حمایت از مجاهدین خلق را مطرح می کند.

در این بخش آقای گلیزر می نویسد:اتهام آمریکا علیه ایران این است که ایران از تروریسم حمایت می کند و از آن به عنوان یک ابزار استراتژیکی در راستای سیاست خارجی خود بهره می گیرد. در حالی که آمریکا حمایت ایران از حزب الله و حماس را حمایت از تروریسم می‌خواند اما خود علنا از شورشیان بنیادگرای سوری که به گفته سازمان ملل، مرتکب جنایات جنگی شده اند، حمایت می کند و از طریق کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس، به آنها اسلحه و پول می دهد.

امریکا حتی از اسراییل باوجود همکاری آن با گروه تروریستی مجاهدین خلق و انجام حملات تروریستی علیه دانشمندان هسته ایران حمایت کرد. مجاهدین خلق تا اواخر سال گذشته در لیست تروریستی وزارت خارجه امریکا قرار داشت.

بنابراین اینجا هم شاهد یک ریاکاری آشکار هستیم و قانون این است: حمایت از تروریسم زمانیکه توسط آمریکا انجام شود خوب است، اما اگر کشور دیگری چنین کاری انجام دهد بسیار بد است!

تخریب آیت الله جنتی در رسانه های ضد انقلاب

رسانه های ضد انقلاب و بیگانه فارسی زبان در روزهای اخیر توجه زیادی به شورای نگهبان داشته و تلاش کرده اند به انحاء مختلف اعضای این شورا – مخصوصاً فقهای شورا را تخریب کنند. تخریب آیت الله جنتی در بالاترین سطح ممکن در این راستا صورت گرفته است.

 به گزارش مشرق،صدای آمریکا با ذوق و شوق برخی واکنش ها به سخنان آیت الله جنتی را پوشش داد؛ هرچند که چهره اصلی این واکنش هاعلی مطهری بود، اما این رسانه با انتخاب تیتر « واکنش ها » این امر را گسترده نشان داده است

جرس هم به گونه ای انتقاد مطهری را مطرح کرده تا نوعی مظلوم نمایی انتخابات سال 88 در حق هاشمی را هم نشان دهد.

توهین سایت کلمه به آیت الله جنتی؛ همچنین سعی شده به گونه ای این تصویر نشان داده شود که جنتی در حال سوار شدن به خودروی گران قیمتی است!

رسانه های ضد انقلاب همچنان به حمایت های خود از آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات پیش رو ادامه دارد؛ البته این بار با تیترهای خاص حجم وسیع تر برای اثر گذاری بیشتر بر مخاطب.

این رسانه ها که با آمدن هاشمی به عرصه انتخابات، تنها منجی خود را هاشمی معرفی کرده و به حمایت شدید از آیت الله هاشمی پرداخته بودند، همچنان به حمایت وسیع خود از هاشمی ادامه دادند.

اذعان گاردین به حضور پرشور جوانان ایرانی در انتخابات

روزنامه انگلیسی «گاردین» در گزارش جدید خود پیرامون انتخابات پیش روی کشورمان اذعان می‌کند: علیرغم آنچه از سوی رسانه های مخالف ایران مطرح می شود بسیاری از جوانان ایرانی تمایل خود را برای حضور باشکوه در انتخابات اعلام کردند .

 خبرنگار گاردین در گزارشی به سراغ جوانان ایرانی رفته تا با آنان پیرامون شرکت در انتخابات گفتگو کند.

خبرنگار گاردین با اذعان به حضور فعال جوانان ایران اسلامی در انتخابات پیش رو می افزاید: آرش دانشجویی 18 ساله به من در مورد شرکت در انتخابات گفت من در انتخابات شرکت خواهم کرد و رای خواهم داد.

خبرنگار گاردین به مقابل دانشکده هنر دانشگاه تهران نیز رفته است. وی در مصاحبه با دو تن از دانشجویان دانشکده هنر می نویسد آنان دیدگاه مثبتی نسبت به انتخابات دارند و از آن بعنوان فرصتی برای کشورشان یاد می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محمود
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۱
۰
۰
خدا رو شكر كه هاشمی نامزد ریاست جمهوری نشد آشوب 100 درصد می خوابه
حسن
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۱
۰
۰
چرا هاشمی رد صلاحیت شده ؟؟؟

نیازمندی ها