پس از ناکامی زنان فوتبالیست در رقابت‌های مقدماتی آسیا ؛

شجاعی: جام جهانی از دستمان پرید

همسرم عشقش این است که استقلال قهرمان شود

شجاعی: آزادی کروش را به کاستا ندادیم

کروش چند هفته لیگ فوتبال را تعطیل کرده و مشکلی پیش نیامده است، ما فقط یک هفته آن را به تعویق انداختیم.
کد خبر: ۵۶۴۰۴۴
شجاعی: آزادی کروش را به کاستا ندادیم


فریده شجاعی درباره صحبت‌های نبی مبنی بر اینکه برخی مربیان والیبال بسکتبال در فوتبال فعالیت کرده‌اند، گفت: در ابتدا وقتی مسیری را شروع می‌کنیم، مربی نداریم و با توجه به اینکه مربیان دیگر توانایی و مهارت دارند، از آنها استفاده می‌کنیم، اما اکنون آنقدر مربی داریم که دیگر نیاز به مربیان دیگر نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که تیم ملی فوتبال بانوان در بنگلادش از نظر تغذیه دچار مشکل شده است، اظهار داشت: گفته‌اند غذای این کشور تند است آنها هم مقداری غذا با خود برده‌اند. سفیر ایران در بنگلادش قول داده تا مشکلات حل شود و قرار است ما را حمایت کنند.

* بازیکن کلیدی نباشد، خدا را خوش نمی‌آید بگوییم تیم‌ها بازی کنند

شجاعی در پاسخ به سؤال دیگر فارس مبنی بر اینکه برخی از مربیان فوتسال به این موضوع معترض شده‌اند که چرا مسابقات لیگ تنها به خاطر نبود یک بازیکن در بعضی از تیم‌ها به تعویق افتاده است، تصریح کرد: این موضوع در مردان با بانوان متفاوت است. مسابقات یک هفته به تعویق افتاده است. وقتی یک تیمی بازیکن کلیدی‌اش را ندارد خدا را خوش نیست که بگوییم برود و بازی کند. ما کار غیرقانونی نکرده‌ایم. کی‌روش دو سه هفته لیگ را تعطیل می‌کند ما یک هفته تعطیل کردیم.

شجاعی در باره این سوال که نسیمه غلامی برای هفته نوزدهم لیگ فوتسال محروم بود، پس چرا بازی صنعت نفت با متین به تعویق افتاده است، گفت: فکر نمی‌کنم به خاطر غلامی باشد، شاید دلیل دیگری دارد، این را از علیپور بپرسید!

* انتظار سرگروه شدن ندارم، اما دوست دارم به جام جهانی برویم

رئیس کمیته بانوان در پاسخ به این سؤال که خودتان نتیجه بانوان را در مسابقات قهرمانی آسیا چگونه پیش‌بینی می‌کنید، خاطرنشان کرد: ما نتوانستیم چند بازیکن فوتسال را با خودمان ببریم. چند مصدوم هم داشتیم، بنابراین تیم کاملی به مسابقات نرفته است. انتظار سرگروه شدن را هم نداریم. اما دوست داریم به جام جهانی برویم. اگر در گروهمان اول شویم شانس قرار گرفتن در بین 5 تیم صعودکننده به جام جهانی را داریم.

شجاعی در ادامه در پاسخ به این سؤال که چه کسی هلنا کاستا را به شما معرفی کرد، گفت: گاسپار وی را معرفی کرده است، کاستا پیش از این با قطری‌ها کار کرده بود من هم پرس‌وجو کردم به من گفتند وی به عنوان مربی، سرمربی و کمک مربی کار کرده و دانش فنی‌اش هم بد نیست. خودش می‌تواند از دانش کی‌روش و مربیان دیگر استفاده کند. هلنا فردی باهوش است.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که آیا همانطور که کفاشیان از کروش حساب می‌برد، شما هم از کاستا حساب می برید، تصریح کرد: بحث حساب بردن نیست. کروش هم آدم بداخلاقی نیست. کاستا یک سری ویژگی‌هایی دارد اما ما می‌دانیم چگونه با او رفتار و تعامل کنیم. گاهی او حرف حق را می‌زند و گاهی اوقات حرف حق با ماست. ما تاکید داریم او در نیمکت تیم ملی هر جا که باشد با پوشش اسلامی باشد. کاستا گفته بود این مسئله در قراردادم نیست اما ما تاکید کردیم با نام ایران باید حجاب داشته باشد.

* دست کاستا را از نظر فنی باز گذاشتیم

شجاعی افزود: آزادی کروش را به کاستا ندادیم اما از نظر فنی دستش را باز گذاشتیم. وی از مردان هم مشورت می‌گیرد.

مسئول کمیته بانوان همچنین درباره قهرمانی استقلال با پورحیدری، خاطرنشان کرد: عشقش این است که با استقلال قهرمان شود.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید دانش کروش به بانوان اضافه شود، گفت: پرتغالی‌ها با تجربه هستند، می‌دانم که کاستا هم مشورت می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها