دو مرد جوان که با ربودن دختری در شهرستان شهریار، قصد داشتند او را به باغ متروکه‌ای منتقل و در دام شیطانی گرفتار کنند، ناکام ماندند و یکی از آنها دستگیر شد.
کد خبر: ۵۶۳۵۸۷
فرار دختر جوان از تله 2 شیطان

دختر جوان برای رهایی از دست آدم‌رباهای شرور، خود را از خودروی در حال حرکت به بیرون انداخت و به طرز معجزه‌آسایی زنده ماند.

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته مرد راننده‌ای در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهریار در غرب استان تهران، ماموران را در جریان یک آدم‌ربایی قرار داد.

در پی این خبر، ماموران انتظامی با حضور در محل حادثه در جنوب شهر، دختر زخمی را به مرکز درمانی منتقل و تحقیق از مرد راننده را آغاز کردند.

ناجی دختر جوان از روز حادثه گفت

مرد راننده به پلیس گفت هنگام بازگشت به خانه بودم که مشاهده کردم دخترجوان با دو سرنشین یک خودروی پژو درگیر شده و با فریاد درخواست کمک می‌کند و در یک لحظه دخترجوان خود را از خودروی در حال حرکت به بیرون انداخت و سرنشینان خودروی پژو بسرعت از محل دور شدند.

با اطلاعات به‌دست آمده از تنها شاهد حادثه، چهره‌نگاری انجام و تعقیب متهمان فراری آغاز شد.

ردپای یک آشنا در آدم‌ربایی ناموفق

ماموران در تحقیق از دختر نجات‌یافته متوجه شدند، روز حادثه وی منتظر تاکسی بوده که با اصرار پسر هم محله‌ای‌شان، سوار خودرویش شده اما در میانه‌راه، راننده در حالی که یکی از دوستانش نیز با وی همراه بوده، تغییر مسیر داده و او را ربوده‌اند که دخترجوان با اطلاع از نیت پلید آنها، خود را از خودروی در حال حرکت بیرون انداخته تا از دست آنها خلاصی یابد.

با طرح شکایت دختر جوان از دو مرد آدم‌ربا در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، ماموران دو روز پیش مخفیگاه طراح اصلی آدم‌ربایی را در شهریار شناسایی کردند و او دستگیر شد. او با انتقال به مرکز پلیس اعتراف کرد با همدستی دوستش قصد ربودن دختر جوان و آزار و اذیت وی را داشته است.

متهم با اشاره به نحوه اجرای نقشه‌شان گفت: مدتی بود می‌خواستم با شاکی ارتباط دوستی برقرار کنم اما این کار ممکن نبود. روز حادثه من و دوستم با خودرو در محله تردد می‌کردیم که دختر جوان را دیدیم که منتظر تاکسی است و وسوسه شدیم او را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار دهیم.

متهم اضافه کرد: پس از سوار کردن دختر جوان به خودرو، در میانه راه تغییر مسیر داده و او را ربودیم. من و دوستم با چاقو و قمه چند بار او را تهدید کردیم و...

متهم گمان کرد شاکی مرده است

متهم گفت: وقتی به سمت باغ متروکه‌ای در جنوب شهریار در حرکت بودیم، مرد راننده‌ای به ما مظنون شده و تعقیبمان کرد. دختر جوان نیز در این فرصت خود را از خودروی در حال حرکت بیرون انداخت و ما بسرعت دور شدیم، اما راننده همچنان در تعقیبمان بود که او را نیز با قمه تهدید و از تعقیب منصرف کردیم. در این مدت گمان می‌بردیم دختر جوان مرده است و همسایه‌ها هم جواب درستی به ما نمی‌دادند تا این‌که پس از دستگیری متوجه شدم او به طرز معجزه‌آسایی زنده مانده است.

بنابراین گزارش، پس از اعتراف متهم، با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهریار، وی روانه زندان شد. جستجوی گسترده پلیس برای دستگیری متهم فراری پرونده ادامه دارد.

معصومه ملکی - گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها