دو مرد شیطان‌صفت که به بهانه مسافربری، زنان را سوار خودرو کرده و در بیابان‌های حاشیه شهر مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند با شکایت سه زن دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۴۷۹۳۲
دام شیطانی 2 مسافربرنما برای زنان

به گزارش جام‌جم، روز‌های پایانی مهر امسال زن جوانی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان مشهد و اعلام شکایتی عنوان کرد در دام دو مرد شیطان‌صفت گرفتار شده است.

او درباره ماجرای تلخی که برایش رقم خورده بود، به افسر بازجو گفت: قصد بازگشت از محل کارم به خانه خود در یکی از محله‌های شهر را داشتم. منتظر تاکسی شدم تا این که پژوی زردرنگی که شبیه خودروهای مسافربر بود مقابلم توقف کرد. به دلیل عجله‌ای که داشتم سوار شدم. در میانه راه او به بهانه این‌که در خیابان بعدی ساختمانی در حال احداث است و راه مسدود شده، گفت باید تغییر مسیر دهد.

شاکی ادامه داد: با اطمینان به گفته‌های مرد راننده به او اعتراض نکردم. پس از طی مسافتی متوجه شدم او مسیرش را تغییر داده و در حال حرکت به خارج از شهر است. در همین موقع به رفتار راننده مشکوک شده و با اعتراض از وی خواستم خودرو را متوقف کند، اما او توجهی نکرد. حتی مرد مسافری که در صندلی عقب نشسته بود نیز در برابر اعتراض‌هایم حرفی نزد. همان جا بود که احساس کردم این دو نفر باید با هم همدست باشند. خواستم در خودرو را باز کنم که همدست راننده با چاقو تهدید کردم اگر سروصدا کنم مرا می‌کشد.

وی یادآور شد: با توقف خودرو در بیابان‌های شهر، دو مرد شیطان‌صفت مرا مورد آزار و اذیت قرار داده و پس از آن‌که بشدت کتکم زدند، دوباره مرا سوار خودرو کرده و در یکی از محله‌های خلوت شهر پیاده‌ام کردند.

با تشکیل پرونده قضایی، کارآگاهان پلیس آگاهی تصاویر رایانه‌ای از متهمان فراری را به دست آورده و جستجوی گسترده برای دستگیری آنها آغاز شد. یک هفته از وقوع این شکایت نگذشته بود که زن جوان دیگری با حضور در پلیس آگاهی و طرح شکایتی مشابه عنوان کرد در دام دو مرد آزارگر گرفتار شده است. جستجوی سایه به سایه پلیس برای شناسایی مخفیگاه این دو متهم فراری و دستگیری آنها ادامه داشت تا این‌که زن دیگری که قربانی امیال پلید آنها شده بود به پلیس آگاهی آمد و از این دو متهم فراری شکایت کرد.

با افزایش شکایت‌ها، ماموران سرنخ‌هایی را به دست آوردند که نشان می‌داد خودرویی که در تعقیبش هستند در شهرستان فریمان دیده شده است. با کشف این سرنخ، کار‌آگاهان با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شده و نشانی خانه‌ای را که آنها به آنجا در رفت و آمد بودند به دست آورده و با دستور قضایی شامگاه دو‌شنبه هفدهم آذر امسال وارد آنجا شده و یکی از متهمان را دستگیر کردند.

متهم بیست و پنج ساله در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کرد با همدستی یکی از دوستانش زنان جوان را به عنوان مسافر سوار کرده و نقشه سیاه خود را اجرا می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در این باره به جام‌جم گفت: با اعتراف‌های تکان‌دهنده متهم، دیگر همدست وی نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد. این دو نفر با اعتراف به جرایم سیاهشان با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات تکمیلی از آنها برای مشخص شدن دیگر جرایمشان ادامه دارد. افرادی که در دام این دو شیطان‌صفت گرفتار شده‌اند، می‌توانند برای شکایت از آنها و پیگیری پرونده‌هایشان به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

سردار بهمن امیری مقدم با توصیه به شهروندان بویژه بانوان ازآنها خواست از سوار شدن به خودروی مسافر‌بر شخصی خودداری ‌‌و از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند تا در دام چنین افرادی گرفتار نشوند. از سازمان تاکسیرانی نیز خواستاریم نظارت‌‌ بیشتری بر‌ خودروهایی که اقدام به جا‌به‌جایی مسافر می‌کنند، داشته باشند تا شاهد آن نباشیم که افرادی با تغییر رنگ خودروهایشان و تبدیل آن به خودروهای مسافربر نقشه‌های مجرمانه‌شان را اجرا کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
هاتف
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
۰
۰
آدمای مثل این ... رو باید فورا محاكمه كرد به سزای اعمالشان رسوند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها