روابط مشکوک دختران و پسران در قسمت سی و یکم «کلاه پهلوی»

کد خبر: ۵۶۳۳۴۱
روابط مشکوک دختران و پسران در قسمت سی و یکم «کلاه پهلوی»

با پخش قسمت سی‌ویکم «کلاه پهلوی» مخاطبان این سریال شاهد رویدادهای تازه‌ای در این سریال خواهند بود. این قسمت با موسیقی تازه‌ای نمایش داده می‌شود که توسط «مجید انتظامی» ساخته شده است.

بر این اساس، یکی از این اتفاق‌ها افزایش رفت و آمد میان دو کاسب جوان در شهر «سامان» با دختران آقای موید است که باعث بروز حساسیت‌هایی میان اهالی سامان و واکنش آن‌ها نسبت به این موضوع می‌شود.

در قسمت سی‌ویکم این سریال که جمعه (27 اردیبهشت‌ماه) پخش خواهد شد، ادامه‌ی برگزاری مراسم شب هفت سیدعلی توسط مردم شهر «سامان» نمایش داده می‌شود. سیدعلی در قسمت سی‌ام این سریال براثر تیراندازی مأموران شهربانی به شهات رسید.

در این قسمت مخاطبان شاهد تلاش «میرزا رضا تدین» برای جمع‌آوری طومار و ارسال آن به دربار برای یافتن قاتل سیدعلی خواهند بود. در چنین شرایطی، کریم با ارعاب و ترساندن مردم شهر مانع از امضای این طومار می‌شود و از طرفی نیز حکومت تلاش می‌کند تا ذبیح‌الله را به‌عنوان قاتل سیدعلی معرفی کند.

همچنین در این قسمت ارتباط «پری» و «پریوش» دختران آقای موید (با بازی ساناز کاشمری و حنانه شهشهانی) با «خسرو» و «بهرام» با بازی (شهروز ابراهیمی و سپید امیر) به جای حساسی می‌رسد و با دخالت «جوهر» و «مظفر» با بازی (مهیار پورحسابی و جواد زیتونی) ماجرای ارتباط آن‌ها علنی می‌شود.

این سریال در 54 قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و تهیه‌کنندگی «محمدرضا تخت‌کشیان» در شبکه‌ی یک سیما ساخته شده است و 9 ماه از آغاز پخش آن می‌گذرد. پخش «کلاه پهلوی» تا پاییز ادامه خواهد داش

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها