کدخدایی:

اخبار احراز صلاحیت ها را تأیید نمی کنیم

سخنگوی شورای نگهبان گفت :خبرهای غیررسمی منتشر شده در سایت ها درباره احراز صلاحیت ها را تأیید نمی کنیم.
کد خبر: ۵۶۳۱۳۲
اخبار احراز صلاحیت ها را تأیید نمی کنیم

عباسعلی کدخدایی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر‌ درباره خبرهای غیررسمی منتشر شده درباره احراز صلاحیت ها گفت: این خبرها غیررسمی است و هیچ یک را تأیید نمی کنیم ، هرخبر مربوط به شورای نگهبان و نتایج بررسی صلاحیت ها را از طریق رسانه های عمومی کشور اعلام می کنیم و وزارت کشور نیز از طریق رسانه ها اعلام خواهد کرد.

وی افزود: انتظار ما از سایت های منتشرکننده این گونه خبرها این است که از شایعات بپرهیزند و اجازه دهند شورای نگهبان درچارچوب قانون اساسی و قوانین و مقررات موضوعه ، بررسی ها را انجام دهد ؛ ما نیز در زمان مقرر نتایج را اعلام خواهیم کرد.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری  بر اساس اسامی ثبت نام کنندگان در این شورا آغاز شده و این بررسی در جلسه امروز هم ادامه یافت.

وی گفت: پنج روز اول رسیدگی به صلاحیت ها فردا به پایان می رسد و به احتمال زیاد فرصت پنج روزه دیگر را هم تمدید و بعد نتایج را به وزارت کشور اعلام خواهیم کرد.

کدخدایی درباره فعالیت های شورای نگهبان در احراز صلاحیت داوطلبان گفت: بررسی صلاحیت ها از کارهایی است که بر عهده شورای نگهبان قرار گرفته است ، اعضای این شورا حضور دارند و کارشناسان ما بررسی ها را انجام می دهند که امیدوارم در مهلت 10 روزه بتوانیم نتایج را اعلام کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها