تسریع در احداث بزرگراه مرند ـ جلفا

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس از اخذ موافقت مصوبه کمسیون ماده 215 معاونت نظارت و راهبردی ریاست جمهوری برای ایجاد ردیف اعتبار تکمیل بزرگراه مرند و جلفا خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۲۳۹
تسریع در احداث بزرگراه مرند ـ جلفا

محمد حسن‌نژاد امروز در گفت‌‌و‌گو با فارس در مرند اظهار داشت: محور جاده مرند و جلفا یکی از محورهای پرتردد و واقع شدن منطقه آزاد ارس و همسایه بودن با کشورهای جمهوری آذربایجان ـ ارمنستان، گرجستان از نظر اقتصاد برای منطقه مهم است.

وی افزود: شهرستان مرند به دلیل قرار گرفتن در جاده ترانزیت اروپا و آسیا یکی از محورهای مهم مبادلاتی و از نظر اقتصادی برای کشورمان حائز اهمیت بیشتری دارد.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس از اخذ موافقت مصوبه کمسیون ماده 215 معاونت نظارت و راهبردی ریاست جمهوری برای ایجاد ردیف اعتبار تکمیل بزرگراه مرند و جلفا خبر داد و گفت: این موافقت پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که با مسئولان نظارت راهبردی ریاست جمهوری برگزار شد اتخاذ گردید.

حسن‌نژاد با اشاره به اینکه این طرح تاکنون با 20 در صد پیشرفت فیزیکی به علت نبودن ردیف اعتبار راکد مانده بود، اظهار امیداواری کرد تا با ایجاد این ردیف اعتبار و موافقت، شاهد آغاز عملیات اجرایی مجدد بزرگراه مرند و جلفا باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها