این بررسی توسط مجله اوتو ویک انجام شده. این خودرو در شهر تورین ایتالیا مونتاژ می‌شود و پیشرانه قابل سفارش برای کواتروپورته 8 سیلندر با گنجایش 3.8 لیتر و آرایش (V) است که با بهره مندی از سیستم پرخوران موتور قادر به تولید 530 اسب بخار نیرو است. شتاب اولیه صفر تا صد این خودرو 1900 کیلوگرمی 4.7 ثانیه اعلام شده است.
کد خبر: ۵۶۱۵۹۲
آزمایش نسل جدید مازراتی کواتروپورته HD

این روزها در خیابان‎های ایران شاهد یکی از زیباترین خودروهای دنیا به نام مازراتی هستیم که توسط شرکت آرتاتاک به ایران وارد شده‎است، این خودرو برای مازراتی یک نمونه بسیار با اهمیت خواهد بود. یک کواتروپورته کاملاً جدید که نسل ششم از یک برند ایتالیایی است که به زبان ساده خودروی چهار درب نامیده می‎شود. این نسل 50 سال پس از نسل اول این خودرو ارائه شده است و از هر نظر جدید است و دارای یک موتور متفاوت با توربوشارژر دوگانه و یک گیربکس 8 سرعته جدید و ساختاری آلومینیومی و پیشرفته است. در سواری این خودرو موارد مثبت بسیار زیادی به چشم می‎خورد که دلیل آن طراحی استادانه مازراتی است. این مدلی است که نمونه‎های بعدی بر اساس آن ساخته خواهند شد.

مازراتی انتظار فروش 50,000 دستگاه از این نمونه را تا سال 2015 دارد. در سال 2011 از نسل گذشته کواتروپورته 6,200 دستگاه فروخته شده که بالاترین رقم فروش مازراتی بود. اکنون می‎توانید تصور کنید که روی این سدان تا چه اندازه حساب شده است. همانطور که وزن انتظارات از این مدل سنگین‎ و سنگین‎تر می‎شود، وزن فیزیکی آن کاهش یافته است.

این مدل نسبت به نسل گذشته بزرگ‎تر بوده و 105 میلیمتر فضای پاها در ردیف عقب بیش‎تر گردیده است ولی در عین حال سبک‎تر شده. بخشی از این کاهش وزن مدیون استفاده از ساختارهای آلومینیومی است که حدود 100 کیلوگرم  را کم کرده. در آینده موتور 6 سیلندر خورچینی با توربوی دوگانه و توان 407 اسب بخار نیز قابل سفارش بوده و همچنین مدل‎های تمام چرخ متحرک در بازارهای خارج از انگلستان ارائه می‎شوند.

/ منبع متن خبر 1car.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها