«جام‌جم» از میزان تخصیص و پرداخت ارز یارانه‌ای گزارش می‌دهد

دارو زیر ذره بین‌نظارت

سبحانی پس از ثبت نام مطرح کرد

اقتصاد عاری از ربا، احیای قانونگذاری

حسن سبحانی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از ثبت نام در ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: اقتصاد عاری از ربا، احیای قانونگذاری، عدالت از طریق رشد حقوق مردم و تامین آن از جمله اهداف و برنامه های مهم کاری من است.
کد خبر: ۵۶۰۹۸۴
اقتصاد عاری از ربا، احیای قانونگذاری

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور، وی با اشاره به اینکه استاد اقتصاد و معلم و مدرس دانشگاه است و 12 سال سابقه نمایندگی و عضویت در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را دارد، گفت: به پشتوانه قانونگذاری و کارهای اجرایی کلان، برنامه دولت قانون، با گفتمان و مبانی قانون اساسی را در معرض انتخاب ملت می گذارم.

وی درخصوص وضعیت اقتصادی کشور و برنامه های خود برای طرح تثبیت قیمت ها گفت: باید الفبای اقتصاد را دانست و در راستای کمک به هزینه های مردم طرح های قابل دفاعی را ارائه کرد.

وی درمورد بحث یارانه ها و ادامه آن در دولت خود، اظهارداشت: یارانه ها رد پای خطیری بر مسائل خانوار و دولت گذاشته لذا باید به دور از فضای احساسی این مسائل آسیب شناسی شود و شرایطی فراهم گردد که راه های مناسب برای اقتصاد ایران مد نظر قرار گیرد.

تسبحانی گفت:جدید نظر در قانون یارانه ها و خطرات آن از اولین برنامه های من خواهد بود.

وی درخصوص اینکه چه برنامه‌ای از دولت احمدی نژاد را ادامه خواهد داد، گفت: سادگی و مردمی بودن از نقاط قوت دولت بود امیدوارم این شیوه را ادامه دهم.

سبحانی در خصوص ساماندهی نرخ ارز نیز گفت: ارز متأثر از شرایط تحریم است و سوءمدیریت هم به آن دامن زده است.منطقاً باید نسبت به اصلا نرخ ارز و تولید توجه کرد اما اینکه شرایط کی بهتر می‌شود بر عهده زمان است.

وی در مورد کابینه احتمالی خود نیز گفت: به کسانی فکر کردم ولی مجموعه طراحی شده ای هنوز ندارم.

 نامزد ریاست جمهوری در خصوص روابط با سایر کشورها در دولت خود نیز گفت: منافع جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان گسترده است و ما به جز رژیم اشغالگر قدس می توانیم با سایر کشورها روابط داشته باشیم. هر جا منافع کشور باشد باید روابط وجود اشته باشد.

وی درخصوص هزینه های انتخاباتی خود گفت: همانطور که اعلام کردم تا 37 میلیون تومان هزینه خودم تبلیغات را ادامه می دهم چون احساس می کنم بیش از این معنی نمی دهد زیرا قائل به حاکمیت پول نیستم و با آن مبارزه می کنم.

newsQrCode
برچسب ها: یارانه ارز تحریم
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ع- شعبانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
۰
۰
هزینه های دوره های نمایندگی 3دوره دامغان كه مجموعا 4میلیون بوده وهزینه ریاست جمهور ی كه 37 میلیون اعلام بسیا بسیار باعث خوشحالی بنده و سایر ین شده است

نیازمندی ها