دستبرد مسلحانه به بانک در مشهد

دو مرد مسلح با گروگان گرفتن کارمندان و مشتریان بانکی در مشهد، 70 میلیون و 600 هزار تومان سرقت کرده و متواری شدند.
کد خبر: ۵۵۶۸۹۷
دستبرد مسلحانه به بانک در مشهد

به گزارش جام‌جم، ساعت 10 و 15 دقیقه دیروز دو مرد در حالی که چهره‌شان را با کلاه پوشانده و یکی از آنها کلاشینکف و دیگری سلاح کلت به دست داشت، وارد بانک ملت شعبه بلوار دانش‌آموز در غرب مشهد شده و با تهدید کارمندان و مشتریان، خواستند پول بانک در اختیارشان قرار بگیرد.

مردان مسلح در ادامه کارمندان و پنج مشتری بانک را به گوشه‌ای انتقال داده و آنها را به گروگان گرفتند و ساکی را به سمت یکی از کارمندان انداخته و از او خواستند پول‌های بانک را درون آن قرار دهد.

شلیک دزدهای مسلح در بانک

درپی این تهدید، یکی از کارمندان از ترس جان گروگان‌ها، پول‌های بانک را درون ساک گذاشت و به سارقان گروگانگیر تحویل داد.

در همین موقع یکی از سارقان مسلح، متوجه شد یکی از گروگان‌ها قصد به صدا درآوردن زنگ خطر را دارد که یک تیر هوایی شلیک کرد و با تهدید گروگان‌ها را به گوشه دیگری از بانک انتقال داد.

سپس یکی از سارقان با برداشتن ساک پول، یکی از کارمندان را با خود به سمت دستگاه خودپرداز برد و از او خواست پول‌های آن را به وی تحویل دهد.

پس از این سرقت مسلحانه، هردو سارق از بانک خارج و با یک دستگاه خودروی پراید متواری شدند. با فرار دزدهای مسلح، موضوع سرقت به ماموران اطلاع داده شد.

 سرقت میلیونی از بانک

ماموران انتظامی با حضور در محل و تحقیق از کارمندان و مشتریان بانک متوجه شدند، دزدان مسلح 70 میلیون و 600 هزار تومان موجودی بانک را سرقت کرده‌اند.

در بازبینی دوربین‌های مداربسته بانک نیز معلوم شد، هر دو سارق چهره‌های خود را پوشانده و لباس‌ های تیره به تن داشته‌اند.

با جمع‌بندی اطلاعات، جستجوی گسترده پلیس در حالی برای دستگیری دزدان مسلح بانک آغاز شده که پلیس اعلام کرده ساعاتی پس از سرقت، مردی را به عنوان مظنون در این ارتباط دستگیر کرده و بازجویی از وی ادامه دارد. هنوز درباره اعتراف‌های این فرد گزارشی از سوی پلیس منتشر نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
اكبر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
۰
۰
مگربانكها نگهبان ندارند؟
م.ح نگهبان ملت
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
۰
۰
تاوقتی كه بانك حق نگهبانانش را ضایع میكند عاقبتش همین است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
۱
۰
اولین كار كارمند بانك باید به صدا در اوردن اژیر خطر باشد با پدالی كه زیر میز است ای بابا دیگه شورشو درآوردین
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
۰
۰
خسته نباشید
كارمندبانك
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
۰
۰
بانكها به دلیل اختلاف نظرشان با نیروی انتظامی برسردستمزد(روزی 45هزارتومان) مامورین بیش ازیكسال است كه بدون مامورند. واین درحالیست كه همه نگهبانان اخراجی به حقوقی بسیاركمتراز45تومان هم راضی هستند.
بانكی
United States
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
۰
۰
تا وقتی مدیران سیستم بانكی ارزشی برای جان كاركنان ومشتریان قائل نباشند وضعیت همین است چرا كه ایشان معتقدند صرف كردن اینگونه هزینه های امنیتی فاقد توجیه است چرا كه مثلا سالی یك یا دو بار از اینگونه اتفاقات در سطح بانك رخ میدهد وبیمه خسارت را پرداخت میكند ولی جواب خانواده هایی كه داغدار میشوند هم نهایتا این است كه كار در بانك خطرناك است و متاسفانه متوسط حقوق دریافتی اكثر كارمندان بانك (برخلاف تصور عموم مردم وبجز مدیران ارشد) زیر پانصد هزار تومان است

نیازمندی ها