آبگرفتگی شدید معابر در اردبیل

نفوذ هوای سرد که از چند روز پیش در استان اردبیل حاکم شده و بارش های متناوبی را به همراه داشته است، امروز با بارش شدید همراه شد تا آبگرفتگی شدید معابر تردد در مرکز استان را با اختلال مواجه کند.
کد خبر: ۵۵۶۰۸۷
آبگرفتگی شدید معابر در اردبیل

بارش باران که هم اکنون نیز به صورت مقطعی ادامه دارد، علاوه بر اختلال در تردد شهروندان مرکز استان سبب لغزندگی جاده‌ها و سطح خیابانها شده و زندگی روزمره شهروندان اردبیل را با مشکلاتی روبه‌رو کرده است.

هم اکنون بیشترین میزان آبگرفتگی در مناطق حاشیه ای شهر اردبیل بویژه در محلات و مناطقی نظیر دروازه مشگین، میدان وحدت، بزرگراه شهدا، سه راه معجز و میادین خروجی و مرکزی شهر دیده می شود، کما اینکه در این مناطق بارش باران و سرریز شدن آب زباله های بسیاری را در سطح شهر پراکنده کرده است.

سرپرست گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی استان اردبیل در گفت‌وگو با مهر با اشاره به پیش بینی بارش های نسبتا زیاد در این استان تاکید کرد که این هفته هوای اکثر شهرهای استان بارانی خواهد بود.

 رسول همتی متذکر شد: بررسی نقشه­‌های هواشناسی نشان داده بودند که با نفوذ یک سامانه­ مرطوب از روز گذشته بارندگی‌­ها در سطح استان آغاز و تا آخر هفته به صورت متناوب ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها