در استان بوشهر

مراسم روز ملی خلیج فارس دهم اردیبهشت برگزار می‌شود

مراسم روز ملی خلیج فارس دهم اردیبهشت ماه سال جاری در حاشیه خلیج همیشه فارس در استان بوشهر برگزار می شود.
کد خبر: ۵۵۴۹۰۵
مراسم روز ملی خلیج فارس دهم اردیبهشت برگزار می‌شود

به گزارش روز چهارشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، دبیر ستاد بزرگداشت روز ملی خلیج فارس با بیان این مطلب افزود: با توجه به حساسیت موضوع خلیج فارس و اهمیت این آبراهه برای آحاد ملت، دهم اردیبهشت به نام خلیج فارس قرین شده و امسال ستاد ویزه ای به ریاست استاندار بوشهر و عضویت همه دستگاههای اجرایی در قالب کمیته های شش گانه در حال آمادگی برای برگزاری شکوهمند این همایش هستند.

الیاس کیامرزی گفت : کمیته های شش گانه شامل کمیته تدارکات و پشتیبانی، کمیته امور هنری و نمایشگاه ، کمیته امنیتی، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، کمیته عمرانی و فرهنگی و مستندات تاریخی است.

همچنین معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر و جانشین ریاست ستاد نیز گفت: کمیته های شش گانه آمادگی کامل دارند که بزرگداشت روز ملی خلیج فارس در استان بوشهر متناسب با شان و جایگاه آن برگزار شود و در این راستا از کارشناسان و صاحب نظران مسائل خلیج فارس برای شرکت در همایش دعوت بعمل آمده است.

وی افزود: حضور ریاست محترم جمهور به‌عنوان سخنران ویژه همایش نشان از اهمیت آن دارد و استان بوشهر آمادگی برگزاری همایش در سطح مطلوب را دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها