آیین یادبود جان باختگان زلزله دشتی بوشهر برگزار شد

آیین یادبود جان باختگان زلزله دشتی روز یکشنبه با حضور خانواده های مصیبت دیده و مشاور رییس جمهوری و رییس مرکز امور زنان و خانواده، در مسجد الغدیر شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۳۹۳۸
آیین یادبود جان باختگان زلزله دشتی بوشهر برگزار شد

امام جمعه کاشان و عضو مجلس خبرگان رهبری در این آیین گفت: حادثه دردناک زلزله دشتی، امتحان الهی برای مردم متدین و ولایتمدار این منطقه است.

آیت الله عبدالنبی نمازی افزود: صبر و ایستادگی در برابر حوادث طبیعی یکی از موهبت های الهی است که بندگان صالح خداوند به آن می رسند.

وی گفت: پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت این حادثه باعث تسکین آلام مصیبت دیدگان و شتاب دهی در امدادرسانی به زلزله زدگان شد.

نمازی، از نوعدوستی، همکاری و مشارکت بی نظیر مردم در امدادرسانی و جمع آوری کمک های مردمی و توزیع آنها میان زلزله زدگان تجلیل کرد.

وی گفت: این حادثه نشان داد که مردم ما در همه صحنه هایی که نیاز به حضورشان باشد، فعالانه مشارکت می کنند.

در این آیین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار و معاونان استانداری،نمایندگان شهرستان های دشتی و تنگستان و دشتستان در مجلس شورای اسلامی،مسوولان، ائمه جمعه و قشرهای مختلف مردم استان بوشهر نیز حضور داشتند.

زلزله ای به بزرگی 6.1 ریشتر ساعت 16 و 22 دقیقه و 49 ثانیه روز سه شنبه هفته گذشته بخش های شنبه،طسوج و کاکی شهرستان دشتی در جنوب استان بوشهر را لرزاند و باعث کشته شدن 37 تن و مصدومیت یکهزار و50 نفر و تخریب سه هزار و 100 واحد مسکونی شد. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها