استاندار بوشهر:

آب و برق روستاهای زلزله‌زده شهرستان دشتی وصل شد‌

استاندار بوشهر گفت: با تلاش‌های صورت گرفته آب و برق همه روستاهای مناطق حادثه دیده شهرستان دشتی وصل شد.
کد خبر: ۵۵۳۴۴۶
آب و برق روستاهای زلزله‌زده شهرستان دشتی وصل شد‌

فریدون حسنوند ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با تشریح فعالیت‌های صورت گرفته برای خدمات دهی به زلزله زدگان شهرستان دشتی، اظهار کرد: خدمات دهی با تلاش همه مسئولان و نیروهای امدادی و گروه‌های مردمی به خوبی پیش می‌رود و شاهد نظم خوبی در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به قطع برق 20 روستای شهرستان دشتی بر اثر این زمین لرزه، اضافه کرد: دوهزار و 500 انشعاب برق وجود داشته که 600 انشعاب آن معیوب شده بود که با تلاش‌های صورت گرفته برق همه روستاهای مناطق حادثه دیده شهرستان دشتی وصل شد.

استاندار بوشهر با اشاره به آسیب جدی به منازل مسکونی در 50 روستای شهرستان دشتی، خاطرنشان ساخت: در مجموع به سه‌هزار و 100 واحد مسکونی در این شهرستان خسارت وارد شده است.

وی به تلاش‌های صورت گرفته برای تعمیرات شبکه‌های آب در شهرستان دشتی اشاره کرد و افزود: آب اهالی روستاهای زلزله‌زده هم اکنون وصل شده است و مشکلی در این زمینه نداریم.

حسنوند در ادامه با اشاره به روند بازسازی واحدهای مسکونی در این مناطق، از خرید فولاد و سیمان و مصالح اولیه برای بازسازی این واحدها اشاره کرد و بیان کرد: مصالح خریداری شده به زودی به این منطقه منتقل می‌شود.

وی از تلاش برای تامین سرویس بهداشتی و جمع‌آوری زباله در این منطقه خبر داد و گفت: شرکت مخابرات نیز برای ارتباطات مخابراتی بهتر در این منطقه نسبت به توزیع سیمکارت همراه اول بین اهالی شهر شنبه اقدام کرده است. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها