معاون اول رئیس جمهوری گفت:واحدهای مسکونی آسیب دیده از زلزله در استان بوشهر قبل از آغاز تابستان بازسازی می شود.
کد خبر: ۵۵۳۳۶۷
بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از زلزله؛قبل ازتابستان

به گزارش واحد مرکزی خبر ،  محمد رضا رحیمی در نشست ستاد مدیریت بحران مناطق زلزله زده در بوشهر خاطرنشان کرد، قبل از رسیدن فصل گرما در این استان که برای مردم سخت است ، باید سریعاً خدمات‌رسانی و بازسازی واحدهای مسکونی انجام شود.

 وی افزود : یکی از دلایل آرامش مردم آسیب دیده از زلزله‌زده استان بوشهر امداد رسانی به موقع بود که به عنوان یک کار نیک از مسئولان تشکر می‌کنم.

 معاون اول رئیس جمهوری گفت:در بازدیدهایی که از مناطق زلزله‌زده داشتم هیچ گونه اعتراضی نبود که این امر نشان از امدادگری‌های به موقع و اعتقاد قلبی مردم مصیبت دیده به خداوند تبارک و تعالی است که وظیفه ما برای رسیدگی به این مردم دو چندان می‌کند.

رحیمی افزود : با توجه به شکیبایی مردم باید سریعاً به یاری آنان بشتابیم و با دستی باز و شوق و اشتیاق به آنان رسیدگی کنیم.

معاون اول رئیس جمهور روند درمان مصدومان زلزله شهرستان دشتی در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر را بررسی کرد.

وی که برای بررسی امداد رسانی به زلزله زدگان شهرستان دشتی به استان بوشهر سفر کرده است در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر بر بالین تعدادی از مصدومان این حادثه حاضر شد و روند درمان آن ها را از نزدیک بررسی کرد.

دکتر کشمیری رئیس این بیمارستان در حاشیه این بازدید به واحد مرکزی خبر گفت: بیش از 85 مصدوم  زلزله تا کنون به بیمارستان شهدای خلیج فارس منتقل شده اند که تعداد زیادی از آن ها سرپایی درمان و مرخص شده اند و 20 بیمار هم در انتظار عمل جراحی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها