رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری فردی که از طریق سایت‌های تبلیغاتی به بهانه عیدی دادن کلاهبردای می‌کرد، خبر داد.
کد خبر: ۵۵۲۹۷۵

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری از وی به بهانه عیدی، ماموران پلیس فتا شناسایی و دستگیری این فرد را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ سیدمحسن عرفانی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فرد مالباخته با خرید از سایتی که به بهانه نوروز و سال جدید فروش ویژه را تبلیغ می‌کرد، چند قلم کالا به ارزش 300 هزار تومان خرید، که پس از تحویل متوجه بی‌ارزش بودن کالاها شده است.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس فتا با دریافت اطلاعات اولیه از فرد مالباخته بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند و با استعلام از مبادی ذی‌ربط، فرد کلاهبردار را شناسایی و با هماهنگی مقامات قضایی دستگیر کردند.

عرفانی خاطرنشان کرد: در تحقیقات مشخص شد متصدی این سایت غیر مجاز، با تبلیغات دروغین درباره فروش انواع کالای زینتی و عینک‌های طبی و آفتابی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرده است.

این مقام مسئول افزود: متهم به مقامات قضایی معرفی و از مخفیگاه وی نیز تعدادی از اقلام تبلیغ شده و جعبه‌های خالی کشف شد.

سرهنگ عرفانی به شهروندان توصیه کرد: فریب تبلیغات کاذب فروش اجناس و تخفیف ویژه انواع کالاها در فضای مجازی را نخورید و قبل از اقدام به خرید، از رسمی بودن سایت و پروانه بازرگانی آن اطلاع کسب کنند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک با شماره تلفن‌های 2183918، 2183893 و 2183845 تماس بگیرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها