رحیمی خبر داد :

تفویض اختیارات دولت به استاندار گیلان برای حمایت از صنعت چای

معاون اول رییس جمهور از تفویض اختیارات دولت به استاندار گیلان برای توسعه صنعت چای و برنج خبر داد و گفت : گیلان منشا توسعه بسیاری از نیازهای کشور است و دولت مصمم است کشاورزان و چایکاران این منطقه را حمایت کند .
کد خبر: ۵۵۲۹۲۱
تفویض اختیارات دولت به استاندار گیلان برای حمایت از صنعت چای

به گزارش روز سه‌شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، محمدرضا رحیمی عصر امروز ( سه شنبه) در جریان سفر به استان گیلان ، در مراسم افتتاح بیمارستان 200 تختخوابی قائم رشت ، این بیمارستان را یکی از بهترین و مدرن ترین بیمارستانهای شمال کشور برشمرد و گفت : ساخت این بیمارستان حاصل تلاش دلسوزان و زحمت کشان این استان است .

وی با بیان اینکه جایگاه ایران در بسیاری از زمینه ها ممتاز است، گفت : وقتی به برخی آمار و ارقام در حوزه های مختلف نگاه می کنیم ، پیشرفتها باورنکردنی و موجب شعف و شادمانی است .

معاون اول رییس جمهور با اشاره به برخی آمار و ارقام مربوط به حوزه بهداشت و درمان ،خاطر نشان کرد : تعداد تخت های بیمارستانی از 85 هزار به 100 هزار ارتقاء یافته و مقام علوم پزشکی ایران که در گذشته در جایگاه 51 بود هم اکنون به رتبه 18 یعنی ارتقاء 33 پله ای رسیده است .

رحیمی با تاکید بر اینکه استان گیلان از ظرفیتهای فراوانی برخوردار است ،خاطر نشان کرد :‌گیلان به تنهایی می تواند بخش عمده ای از نیازهای کشور را تامین کند و داشتن دانشمندان ، علما و مردمان بزرگوار از دیگر مزیت های این استان زیبا است.

وی با تاکید برلزوم توسعه شیلات و پرورش آبزیان که یکی از ظرفیتهای مهم و تاثیر گذار استان گیلان است، گفت : از مسئولین استان می خواهیم در جهت احیاء ابریشم و معرفی چای مرغوب گیلان تلاش کنند .

معاون اول رییس جمهور در ادامه با اشاره به روز بیستم فروردین ماه که روز ملی انرژی هسته ای است، تصریح کرد: ‌سالهاست که دشمنان ما را به بهانه دستیابی به دانش هسته ای تحریم کرده اند اما این بهانه ای بیش نیست و نگرانی آنها تنها به دلیل توسعه در فکر و دانش ایرانیان و دستاوردها و پیشرفت های بزرگ علمی است .

معاون اول رییس جمهور در بخش پایانی سخنان خود از دست اندرکاران و تلاشگران حوزه بهداشت و درمان و همه کسانی که در ساخت بیمارستان قائم نقشی ایفا کرده اند، قدردانی کرد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها