فروش مواد در ازای دریافت مرغ

فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری یک فروشنده مواد مخدر که به جای پول از کارگران مرغداری، مرغ و خروس می گرفت، خبر داد.
کد خبر: ۵۵۲۵۵۱
فروش مواد در ازای دریافت مرغ

سرهنگ مصطفی ویسمه‌ای گفت: در پی شکایت یکی از مرغداران مبنی بر سرقت از مرغداری وی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با تحت نظر گرفتن مرغداری به صورت نامحسوس و انجام اقدامات پلیسی عوامل گشت، فرد سارق دستگیر و از خودروی وی مقداری مواد مخدر از نوع هرویین و از صندوق عقب خودرو تعداد 50 قطعه مرغ و خروس کشف شد.

سرهنگ ویسمه‌ای با بیان اینکه در بازجویی از متهم مشخص شد که راننده مرغ و خروس‌ها را در ازای دادن مواد مخدر به کارگران مرغداری به دست آورده است، افزود: متهم روزانه دو تا یک بار هر بار 50 تا 100 قطعه مرغ و خروس را از سالن خارج می‌کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: متهم دستگیر شده به همراه سه کارگر مرغداری که تبعه افغانی بودند با تشکیل پرونده به دادسرا تحویل داده شدند.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
یه مادر نگران
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
۰
۰
كاش معلوم بود هر مرغ و خروس چه قدر می ارزد یعنی هر مرغ برابر با چند كیلو مواد !؟ من نفهمیدم مرغ خیلی گران شده یا مواد خیلی ارزان و كم قیمت ؟
مبهوت
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
۰
۰
شاید این بنده خدا فروشنده مواد را می گم ! دیگر از چك های بلامحل خریداران خسته شده و خریداران هم از ایستادن در صف های طولانی خودپردازها خسته شده اند ، مجبور شده مایحتاج زندگی اش را از طریق معامله كالا با كالا تامین كند . فقط نمیدانم پیاز و سیب زمینی مورد نیازش را چگونه با مواد معامله می كند. چون پیاز و سیب زمینی هم از جنس تریاك شده است.

نیازمندی ها