جعفر قادری:

توسعه تکنولوژ‌های تلفن همراه در کشور یک ضرورت است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: توسعه تکنولوژی منشا خیرات زیادی در سطح جامعه است و نسل های جدید تلفن همراه هم مصداق این توسعه تکنولوژیکی است.
کد خبر: ۵۵۲۰۷۶
توسعه تکنولوژ‌های تلفن همراه در کشور یک ضرورت است

به گزارش جام‌جم آنلاین "جعفر قادری" نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با حضور فناوری نسل سوم تلفن همراه در کشور گفت: حضور تکنولوژی در کشور ضرورت دارد و نمی توان از حضور و ورود تکنولوژی جلوگیری کرد، البته باید راه های سوء استفاده از آن شناسایی و از آن جلوگیری به عمل آید.

وی با بیان اینکه انتقال تصاویر و داده های تصویری به خودی خود مشکل ندارد، تصریح کرد: باید به جای اینکه به فکر جلوگیری از اصل تکنولوژی باشیم، به فرهنگ سازی و جلوگیری از راه های سوء استفاده از آن بپردازیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن جلس شورای اسلامی در ارتباط با هجمه ها و مقاومت های پیش روی اپراتور سوم تلفن همراه گفت: بخشی از این هجمه ها ممکن است به دلیل برخی دغدغه‌ها و نگرانی هایی باشد که در این زمینه وجود دارد، اما بخش عمده آن خیلی هم موضوعیت خاصی ندارد و ممکن است با اهداف مختلفی صورت پذیرد.

قادری در پایان با اشاره بر تلاش برای خدمت رسانی بیشتر به مردم عنوان کرد: وجود تکنولوژی و استفاده از آن در حوزه‌های مختلف زندگی مردم می‌تواند عامل خدمت رسانی بهتر باشد، به ویژه در تحقق و توسعه دولت الکترونیک که می‌تواند منشا اتفاقات مثبتی باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
۰
۰
فرهنگ سازی بهترین راه ممكنه ولی باید جلو یكسری از افراد كه فقط تخریب میكنند را باید گرفت مثل سایت .... كه كار بسیار نا پسندی انجام می دهد .

نیازمندی ها