قتل در تبریز دستگیری در تهران

۱۹سال زندگی مخفیانه قاتل فراری پایان یافت

دو برادر که در یکی از استان‌های غربی مرتکب قتل شده و دو سال تحت تعقیب بودند از سوی ماموران انتظامی کرج دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۵۰۶۲۷
دستگیری 2 برادر قاتل

به گزارش جام‌جم، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: با دریافت گزارشی به کلانتری 26 ماهدشت، معلوم شد دو برادر به اتهام قتل تحت تعقیب هستند و در منطقه ماهدشت کرج پنهان شده‌اند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع؛ پیگیری پرونده در دستور کار ماموران کلانتری ماهدشت قرار گرفت تا این‌که محل اختفای دو متهم شناسایی شد.

وی گفت: ماموران کلانتری با اعزام به محل، موفق به دستگیری متهمان به نام‌های رسول و سجاد در یکی از درمانگاه‌های ماهدشت شدند. در بازجویی از متهمان مشخص شد حدود دو سال پیش، برادر مقتول به علت اختلاف‌های خانوادگی مادر و برادر متهمان را به قتل رسانده است.

وی تصریح کرد: این دو برادر نیز که به قصد انتقام از قاتل به منزل وی رفته بودند متوجه شدند، قاتل متواری شده است به همین دلیل آنان نیز برادر قاتل به نام شهاب را به قتل رسانده و متواری شدند.

فرمانده انتظامی کرج گفت: این دو برادر پس از وقوع جرم به تهران گریختند و مدت دو سال در شهر‌های مختلف استان تهران از جمله رباط کریم و ورامین مخفی شده بودند.

فرمانده انتظامی کرج گفت: این دو قاتل پس از نقل مکان به ماهدشت با همکاری نیروی انتظامی شهرستان کرج و استان کرمانشاه دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها