خرده‌جنایت‌های زن و شوهری
بررسی انگیزه و روش قتل زنان و مردان در همسرکشی

خرده‌جنایت‌های زن و شوهری

دو مرد معتاد که به اتهام قتل دو کودک در بهارستان رباط کریم دستگیر شده‌اند، اعتراف کردند قصد داشتند به طور سریالی کودکان را ربوده و پس از آزار و اذیت، آنها را بکشند.
کد خبر: ۵۴۸۴۳۴
اعترافات تکان‌دهنده 2 قاتل کودکان

به گزارش جام‌جم، سرهنگ اصلانی، فرمانده انتظامی غرب استان تهران روز گذشته با اشاره به جدید‌ترین اعتراف‌های دو مرد معتاد که دو پسر خردسال را در بهارستان رباط‌کریم ربوده و کشته بودند، در جمع خبرنگاران گفت: رسیدگی به این پرونده بیست و نهم دی امسال با شکایت مردی در ارتباط با گمشدن پسر شش ساله‌اش به نام امیر مهدی در بهارستان رباط کریم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

اصلانی افزود: با تحقیق از پدر کودک گمشده، معلوم شد آنها برای خرید به مغازه‌ای رفته بودند که پسر خردسال هنگام بازگشت به خانه از پدرش جدا شده و او پس از بازگشت به خانه متوجه می‌شود فرزندش به خانه نیامده است.

وی گفت: در پی این شکایت، تجسس‌های پلیسی آغاز و جسد پسر گمشده در یکی از محله‌های بهارستان پیدا شد. در ادامه خانواده دیگری نیز با حضور در مرکز پلیس، اعلام کردند پسر خردسالشان به نام امیر علی گم شده است.

یکی از قاتلان در میان 100مظنون

فرمانده انتظامی غرب استان تهران یادآور شد: با توجه به این که احتمال می‌رفت میان گم شدن این کودک و قتل کودک دیگر رابطه‌ای وجود دارد، ماموران تحقیقات را روی افراد معتاد و بزهکار محل حادثه متمرکز و یکصد مرد را به عنوان مظنون بازداشت کردند.ماموران با بررسی سوابق کیفری این افراد، تحقیق از مردی به نام مرتضی را که ده فقره سابقه کیفری داشت و چهار مورد آن آزار و اذیت بود؛ آغاز و از وی به طور جداگانه بازجویی کردند.

وی خاطرنشان کرد: سرانجام این مرد اعتراف کرد امیرمهدی را به بهانه دادن تنقلات ربوده و پس از آزار و اذیت، کشته و دوست معتادش نیز که اکنون فراری است، امیر علی را به شیوه‌ای مشابه به قتل رسانده است. در پی اعتراف این متهم، دیگر همدست او نیز دستگیر شد و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد. با اعتراف متهمان، ماموران جسد دومین کودک گمشده را نیز پیدا کردند.

متهمان می‌خواستند به جرایمشان ادامه دهند

اصلانی افزود: درحالی که تحقیقات از متهمان ادامه داشت، آنها در اعتراف خود گفتند قصد داشتند جرایم خود را به طور سریالی ادامه دهند که دستگیر شدند.

در ادامه تحقیقات معلوم شد این دو متهم تصمیم داشتند هر هفته به نوبت یک کودک را فریب داده وپس از ربودن و مورد آزار و اذیت، او را بکشند.

وی تصریح کرد: با توجه به اعترافات این دو متهم به قتل، تحقیقات پلیس به طور ویژه از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
برچسب ها: جنایت
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۶
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
۰
۰
سلام :دست پلیس درد نكنه واما متهمان آنهارا باید زنده زنده آتش زد كه درس عبرت برای دیگر مجرمان شود
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
۰
۰
«ده فقره سابقه كیفری داشت و چهار مورد آن آزار و اذیت بود» !!!!!! به همین راحتی؟ باید هم قاتل بشه واقعا. پس دفعات قبل چی شد؟؟ اگر آزاد نشده بود و به حسابش رسیدگی شده بود این طور نمیشد.
زهره
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
۰
۰
شما را به خدا از این قاتل ها بپرسید آن لحظه كه این دو را می كشتند به چی فكر می كردند ؟ شاید اصلا فكر نمی كردند . اگر كمی به مادر و پدر آن بچه و خود آن بچه در لحظه مردن، فكر می كردند این كار را انجام نمی دادند امیدوارم اولیای دم این دو بچه هرگز رضایت ندهند و آن دو قاتل را به همان شیوه خودشان بكشند نه فقط با یك طناب دار و با یك ضربه .
ندا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
۰
۰
معتاد مریض نیست مجرم و مریض است . باید مواظب فرزندانمان باشیم دل رحمی بعضی ها نسبت به معتادان ونداشتن شدت عمل ،عاقبتش این است.
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
۰
۰
اعدام درملا عام وپخش مستقیم دررسانه ها
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
۰
۰
باید به اشد مجازات برسند در كمترین زمان ممكن
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
۰
۰
جالبه پلیس وقتی كار از كار می گذره اقدام می كنه. طرف ده فقره سابقه كیفری داشته و چهار مورد آن آزار و اذیت هم بوده باز آزاد شده؟ جالبه واقعا !!!
سیدحسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
۰
۰
اصلی ترین دلیل كار این مجرمان این است كه دستگاه قضایی به راحتی بعد از مدت كمی حبس آزادشان میكند آخه با این همه سابقه چرا باید به جامعه برگردند؟ این افراد را باید مثل سگ كشت.هرچند سگ بویی از وفا برده. من خودمو میزارم جای پدر ایشان چون منم بچه خردسال دارم .واقعا نابودت میكنه وقتی فكرشو بكنی فقط ملتمسانه میخوام اعدام واسه این كثافتها كم است باید تكه تكه شوند وعبرتی باشد برای دیگر مجرمان.
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۵
۰
۰
واقعا هرجوری هم بكشنشون باز كمه. تو رو خدا این دو تا بچه رو نیگا كنین مثه گل میمونن.)))))):
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
۰
۰
خواهش میكنم .ولشون نكنید
بابك
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۰
۰
واقعا باید برای نیروانتظامی مخصوصا دستگاه قضایی متاسف بود كه همچین كثافتهایی رو تو جامعه ازاد میزارن.... قاضی خودشو بزاره جای این دو تا خانواده بعد بازم اینجور بیخیال میشه تا ازاد بزاره این كثافتها رو
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
۰
۰
با سلام و عرض ارادت خدمت دوستان موضوع آزار و اذیت كودكان یك بیماری خطرناك روانی است و شخصی كه دست به این عمل بیمارگونه و مجرمانه میزند علت اصلی آن بی انگیزگی مطلق از ادامه زندگی است اگر ماسعی بكنیم با بالابردن سطح فرهنگ و انگیزه به زندگی پر بار و مفید در آینده برای تمامی اشخاص به طور قطع نابهنجاری در جامعه كمتر خواهیم داشت وبا بالا بردن اطلاعات و آگاهی كودكان پسر و دختر درباره اینكه كدام قسمت از بدن ما قسمت خصوصی بدن است و هیچ كس مجاز به لمس كردن آن قسمت نیست و پرهیز از تعارف های بیمورد در خانواده مشكلات كمتری در این خصوص خواهیم داشت چه بسا كودكان بیشماری مورد تعرض قرار گرفته باشند وهنوز زنده هستند ولی با فكری مرده و درگیر رابطه ای ناصحیح.با توهین به یك بیمار و مجرم مشكلات حل نخواهد شد. یا حق.
رامین
Afghanistan
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
۰
۰
واقعا این متاسف كننده است من یك شهروند افغان هستم ولی مدتی را تو ایران گذراندم و همیشه خاطرات خوبی داشتم تو ایران ولی خیلی ناراحت شدم زمانیكه این موضوع را خواندم اینها اصلا انسان نیستند شاید حیوان هم این كار را نكنه ما همچو قضایایی را تو كشورخودمون افغانستان هم داریم ولی اگه واقعا كسایی كه تو رأس هستند یا قضاوت میكنند باید این كثافت هارا اعدام كنند تا باشد كه عبرتی شود برای بقیه این جور بی پدر و مادر و من از خداوند بزرگ صبر جمیل میخواهم برای خانواده این قربانیان خداوند بهشت فردوس را نصیب این بچه های مقبول كه هنوز چیزی از این دنیا نبردن و جام شهادت نوشیدن نصیب كند بااحترام رامین
ببر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
۰
۰
خیلی كار خوبی كردن دمش گرم
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
۰
۰
احتمالا واسه تجاوزهای قبلی بین 3 ماه تا یكسال و نیم رفته زندانووو برگشته و گستاخ تر شده... سیستم قضایی فقط مواد فروشارو اعدام میكنه..
kaveh ahangar
United States of America
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
۰
۰
ای وای بر این قصاوت قلب بر این سنگ دلی .

نیازمندی ها