برای پرسپولیس اتفاقی بدتر از این نبود که در 30 ثانیه با پایان وقت اضافی ، گل مساوی را از مس کرمان دریافت کند .
کد خبر: ۵۴۹۸۶۵
پرسپولیس دقیقه 2+90 نقره داغ شد


به گزارش جام جم ورزشی ، تیم یحیی گل محمدی که این روزها از پرسپولیس سرحال و شاداب فاصله گرفته است ، با وجود آنکه دو بار از مس کرمان جلو افتاد ، اما هر دو بار دروازه خود را به روی حریف گشوده دید تا از این بازی به یک امتیاز بسنده کند . هر دو گل مس روی غفلت و ضعف خط دفاعی پرسپولیس زده شد تا رضا عنایتی و حسن زاده ، دو بازیکن کهنه کار مس ، پیروزی را از پرسپولیس محروم کنند .
در این بازی مهاجمان پرسپولیس همچنان گل نزن نشان دادند تا یحیی گل محمدی که روی 3 امتیاز این بازی حساب کرده بود ، یک بار دیگر در ورزشگاه آزادی غافلگیر شود .
مارکو پروویچ در دقیقه 11 و بر روی سانتر حسین ماهینی ، با ضربه سری زیبا دروازه مس را باز کرد.این برتری شش دقیقه بیشتر دوان نداشت تا به دنبال سانتر حسن زاده بر روی یک ضربه ایستگاهی و دفع ناقص نیلسون دروازه بان برزیلی پرسپولیس ، رضا عمایتی فرصت طلب دروازه را به تسخیر درآورد.
در نیمه دوم و در حالی که هنوز ثانیه هایی چند از سوت یداله جهانبازی نگذشته بود ، روی ارسال تند و تیز مهرداد پولادی از چپ ، میثم نقی زاده یک بار دیگر در نقش گلزن ظاهر شد تا با ضربه ای دقیق ، دومین گل خود را نیز برای سرخ ها به ثبت رسانده باشد .
بعد از این گل و در شرایطی که پرسپولیس می توانست با زدن یک گل دیگر ، خیال خود را از بابت پیروزی راحت کند ، مهاجمان این تیم همچنان قفل بزرگی را برای پاهای خویش دیدند تا در آخرین ثانیه های سه دقیقه وقت اضافی و به دنبال غفلت بزرگ دفاع سرخها ، حسن زاده خود را با نیلسون تک به تک دیده و با دریبل او و نشاندن توپ در قعر دروازه پرسپولیس ، اندک روزنه های امید سرخ ها را برای رسیدن به مقام چهارم لیگ برتر بر باد داده باشد . با این تساوی پرسپولیس و مس کرمان هر دو 43 امتیازی شدند تا همچنان در رتبه های ششم و هفتم جدول جا خوش کنند .  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها