یحیی انتخاب من به عنوان سرمربی بود

رویانیان: من پدر پرسپولیس هستم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران با خداحافظی ناگهانی سرخپوشان از دنیای حرفه ای مخالفت کرد.
کد خبر: ۵۴۹۷۶۱
مخالفت رویانیان با خداحافظی مهدوی کیا


محمد رویانیان در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: من و سرمربی پرسپولیس با خداحافظی مهدی مهدوی کیا مخالف هستیم و حتی گل محمدی خواست تا مهدوی کیا را از این تصمیم منصرف کنم.

وی افزود: از خداحافظی ناگهانی مهدوی کیا خبر نداشتم و پس از شنیدن این خبر با سرمربی تیم تماس گرفته تا از دلیل آن باخبر شوم.

رویانیان گفت: سرمربی پرسپولیس به من اعلام کرد که نشستی با مهدوی کیا برگزار کرده و هیچ مشکلی با این بازیکن بزرگ ندارد و حضور وی را در کنار تیم باعث قوت قلب خود و بازیکنان می داند.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: با کاپیتان پرسپولیس صحبت خواهم کرد تا همچنان در کنار تیم حضور داشته باشد. مهدوی‌کیا اسطوره اخلاق ورزش ایران است و باشگاه پرسپولیس بر خود می بالد که چنین ستاره‌ای دارد.

وی افزود: گل‌محمدی در جلسه روز پنجشنبه از مهدوی‌کیا درخواست کرده فصل بعد به عنوان مربی و بزرگتر بازیکنان در تیم باشد و به سرمربی تیم کمک کند. بنابراین با این بازیکن گفت و گو خواهم کرد و نظرات او را جویا می‌شوم اما هرگز نمی‌گذارم مهدوی‌کیا در این مقطع از فصل خداحافظی کند و جدایی‌اش به گونه‌ای باشد که شأن این بازیکن پر افتخار و با اخلاق حفظ نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۶
۰
۰
مهدی جان هر كجا كه باشد دوستش داریم

نیازمندی ها