نماینده اسد آباد تأکید کرد

توجه ویژه مجلس به بخش تولید در بودجه 92

عضو کمیسیون برنامه و بودجه:

امسال حقوق کارکنان دولت بر اساس نرخ تورم افزایش نمی یابد

عضو برنامه و بودجه در گفت و گو با رادیو اندیشه ها اظهار کرد: با توجه به کاهش قدرت خرید کارکنان دولت، باید عدد و ارقام حقوق و مزایا افزایش یابد اما محدودیت های منابع دولت چنین اجازه‌ای را نمی دهد.
کد خبر: ۵۴۹۱۳۶
امسال حقوق کارکنان دولت بر اساس نرخ تورم افزایش نمی یابد

به گزارش جام جم آنلاین جعفر قادری افزود: «آخرین اطلاعاتی که دولت برای نرخ های سال 91 داده حدود 30 درصد است و در این میان افزایش حقوق کارمندان دولت بر اساس محاسبه نرخ تورم نخواهد بود.»

وی گفت: «اگر قرار باشد همواره افزایش نرخ تورم ادامه داشته باشد بر تورم دامن می زند؛ منابع بیشتری نیز در اختیار دولت قرار ندارد که بر اساس تورم حقوق و مزایای کارمندان را افزایش دهد.»

قادری افزود: «قبول دارم که با توجه به کاهش قدرت خرید کارکنان دولت، باید عدد و ارقام حقوق و مزایا افزایش یابد اما محدودیت های منابع دولت چنین اجازه ای را نمی دهد.»

وی تصریح کرد: «مسائل دیگری نیز در اساس موضوع اقتصادی جامعه وجود دارد و باید تلاش شود راهکار دیگری برای افزایش حقوق کارمندان دولت در نظر گرفته شود.»

عزت الله یوسفیان ملا در ادامه این بحث گفت: «مبنا برای تصویب بودجه چند دوازدهم ماه های ابتدایی سالی است که بودجه را مورد بررسی قرار می دهد و امسال سقف بخش های صنعتی را همچون سه ماهه نخست سال گذشته قرار داده ایم.»

وی تصریح کرد: «دولت 45 هزار میلیارد تومان تقاضا کرده بود؛ لذا این میزان در صحن تصویب شده و عدد نهایی فردا در کمیسیون مشخص می شود.»

یوسفیان خاطرنشان کرد: «با توجه به بحث فرار مالیاتی، میزان وصول مالیاتی را باید افزایش دهیم؛ در بودجه امسال ضرایب مالیاتی تغییر نکرده است؛ البته در بودجه 92 قید شده که معافیت های جدیدی نباید داشته باشیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
خسرو
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
۰
۰
همیشه افزایش حقوق كاركنان دولت زیر نرخ تورم بوده. در ثانی به آقای نماینده بگویید اگر نمی‌توانید حقوق كاركنان دولت را افزایش دهید لااقل تورم را مهار كنید. مهار تورم همت می خواهد و سواد. ضمناً شما میانگین قیمت 20 یا 50 رقم كالای اساسی و حقوق یك دبیر لیسانسیه در بدو استخدام را در سال 55 و در سال 91 فهرست كنید كنار هم بگذارید. میانگین ها چند برابر شده و حقوق ها چند برابر.
كارمند
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
۰
۰
بیچاره كارمند فقیر
كارمند
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
۰
۰
انتظارداریدقبول كنیم درحالیكه خودتان به حرفهای خود معتقدنیستید.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
۰
۰
واقعا فكر خوبی كردید . اصلابیائید چند ماه حقوق كارمندان را پرداخت نكنید. مطمعن باشید كه هم تورم و هم نقدینگی میاد پائین. دست مریزاد به شما دولت مردان خوش فكر
حیدری
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
۰
۰
سلام با توجه به تورم كه حقوق افزایش نیافته هیچ ، میزان مالیات رو نیز سقف اون رو 600 هزار اوشلوق (خنده بازار)گذاشتند كه با افزایش حالا 20 درصدی میزان مالیات حداقل مالیات اخذی از كارمندان حدود ماهیانه 30 هزار اوشلوق خواهد بود وای بر حال بدبخت، كارمند
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
۰
۰
خجالت آور است ،چه با افتخار از ضعف دولت و مجلس برای افزایش حقوق كارمندان كه همانا حق كارمندان است حرف میزنندبا این گرانی كمر شكن انتظار دارند مردم به آینده امیدوار باشند.
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
۰
۰
من یك كارشناس اداره كل حفاظت محیط زیست استان .....هستم 22سال سابقه كاری دارم نوع كار من هم بسیار تخصصی و تنش زا می باشد .با اینحال 620000تومان در یافتی دارم .یك ریال هم قسط نمی پردازم .همكاران محیط بان (شكاربان )من تحت شرایط بسیار دشوار و پر استرس و توام با درگیری با شكارچیان حیات وحش باكمترین امكانات مادی در مناطق بصورت شبانه روزی با حداكثردریافتی حدود 400000تا 500000تومان دارند كار و زندگی می كنند .هر از گاهی خبر شهادت این همكارانمان در اثر درگیری با شكارچیان متخلف در جراید پخش می شود با این اوصاف كاری و درآمد كم ،ما چطوری می توانیم آبرومندانه زندگی كنیم و شرمنده زن و بچه هامان نباشیم .با این گرانی افسار گسیخته و بیش از حد چرا افزایش حقوق ما نباید با تورم بیش از 50در صدی جامعه یكی باشد . خدایا خودت بداد ما برس .
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
۰
۰
به كارمندان دولت كه رسید آسمون تپید.

نیازمندی ها