فرماندار اشتهارد گفت: در آینده نزدیک ساخت بزرگترین کارخانه فولاد کشور در این شهرستان آغاز می‌شود که با بهره‌برداری از این کارخانه می‌توان بستر اشتغال را برای 10 هزار نفر در این شهرستان فراهم کرد.
کد خبر: ۵۴۸۲۱۵
ساخت بزرگترین کارخانه فولاد کشور در اشتهارد

ابوالفضل اینانلو فرماندار اشتهارد روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان اشتهارد تسریع در انتقال پساب فاضلاب کرج به اشتهارد را ضروری دانست و اظهار کرد: انتظار می‌رود با حمایت نمایندگان مجلس و مسئولان استان بتوان 600 لیتر بر ثانیه از آب تصفیه شده پساب کرج به ماهدشت و اشتهارد انتقال داد.

تصریح کرد: با این اقدام می‌توان بخش صنعت، کشاورزی و فضای سبز موجود در این شهرستان را توسعه و گسترش داد.

وی افزود: توسعه و استقرار 2000 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی این شهرستان از دیگر برنامه‌های حائز اهمیت است چون اکنون 800 واحد فعال در شهرک صنعتی اشتهارد فعالیت دارند.

ایلانلو در پایان یادآور شد: در آینده نزدیک ساخت بزرگترین کارخانه فولاد کشور در این شهرستان آغاز می‌شود که با بهره‌برداری از این کارخانه می‌توان بستر اشتغال را برای 10 هزار نفر در این شهرستان فراهم کرد.

محمدجواد کولیوند نماینده مردم اشتهارد، کرج و آسارا در مجلس شورای اسلامی در ادامه این نشست با اشاره به پتانسیل‌های اشتهارد اظهار داشت: این شهرستان تازه تاسیس در زمینه‌های کشاورزی و صنعت،ظرفیت فراوانی دارد که تشکیل کارگروه‌های تخصصی می‌تواند به مشکلات آن کمک کند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها