دستگیری زورگیر مسافربرنما

رییس کلانتری 103 گاندی از دستگیری یک زورگیر خبر داد و گفت: این متهم تحت پوشش مسافربری اقدام به سرقت و زورگیری از مسافران می کرد.
کد خبر: ۵۴۸۱۵۱
دستگیری زورگیر مسافربرنما

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ رضا بستو گفت: با اعلام شکایت تعدادی از شهروندان محدوده های شمال تهران در خصوص زورگیری توسط راننده یک دستگاه خودروی سواری، دستگیری این متهم در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: با توزیع بروشورهای آموزشی و هشداری در میان شهروندان و همچنین برگزاری جلسات با روسا و ماموران دایره تجسس کلانتری و همچنین هماهنگی با ماموران راهنمایی و رانندگی این محدوده، اقدامات ماموران برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد.

رییس کلانتری 103 گاندی اظهارداشت: تحقیقات در خصوص دستگیری این متهم ادامه داشت تا اینکه یکی از شهروندان موفق شد شماره پلاک خودروی این سارق زورگیر را یادداشت کند که بلافاصله ضمن هماهنگی های انجام شده با ماموران گشت انتظامی مستقر در چهارراه ها و معابر عمومی طرح مهار اجرا و ماموران موفق شدند این خودرو را در محدوده بزرگراه صدر شناسایی کنند.

وی تصریح کرد: با شناسایی خودرو، نام مالک آن از مرکز کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ استعلام شد که متعاقب آن مالک خودرو شناسایی و پس از بازداشت به کلانتری محل منتقل شد که طی بازجویی های انجام شده مشخص شد این فرد یکی از سارقان زورگیر است که با خودروی خود تحت پوشش مسافربر اقدام به سرقت از شهروندان می کند.

این مقام انتظامی اظهارداشت: متهم که «امیر» نام داشت، در بازجویی های انجام شده به زورگیری تحت پوشش مسافربری اعتراف کرده و عنوان داشت که در ساعات پایانی روز با سوار کردن مسافران اقدام به سرقت از آنها می کند.

سرهنگ بستو افزود: با اعتراف این متهم، پرونده تکمیل و در بازرسی از خودروی وی مبالغی وجه نقد مسروقه، گوشی موبایل و تعدادی کیف و مدارک کشف و ضبط شد که به همراه متهم برای تحقیقات بیشتر به پایگاه سوم پلیس آگاهی منتقل شد.

newsQrCode
برچسب ها: زورگیری سارق
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Switzerland
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
۰
۰
سلام اخه چقدر زورگیری وسرقت بابا چند تا از این اشغالهارو اعدام كنید تا ملت دلشون خوش باشه چقدر امنیت هر چی میخونی از این حوادس

نیازمندی ها