فینال لیگ برتر بسکتبال با حاشیه های متفاوت

اول برف بعد پرتاب ترقه!

بازی اول از سری بازی های پایانی لیگ برتر بسکتبال که قرار بود روز پنجشنبه برگزار شود به دلیل شرایط جوی نامناسب ، بارش برف در تهران و نرسیدن داوران به بازی به روز جمعه موکول شد.
کد خبر: ۵۴۷۹۸۷
اول برف بعد پرتاب ترقه!

بعد از بارش برف تهران که منجر به لغو پرواز تهران بندرامام شد ، داوران بازی فینال لیگ برتر بسکتبال به بازی نرسیدند از این رو فدراسیون بسکتبال تصمیم گرفت به جای پنجشنبه ، بازی اول را در روز جمعه برگزار کند.

بازی در روز جمعه در حالی برگزار شد که تالار بعثت در بندرامام مملو از تماشاگران جنوبی بود. در شرایطی که بازی در دقایق پایانی نیمه اول به سود تیم میزبان دنبال می شد ، پرتاب مواد محترقه و سپس آسیب دیدگی مهدی کامرانی بازیکن ملی پوش مهرام باعث نیمه کاره ماندن بازی شد.

مهدی کامرانی و روزبه ارغوان بازیکن پتروشیمی بندرامام در صحنه ای که انفجار رخ داد حضور داشتند که ارغوان خیلی سریع خود را از صحنه دور کرد اما گویا مهدی کامرانی در این حادثه دچار آسیب دیدگی شد و به همین دلیل او را به بیمارستان منتقل کردند.

 پس از این اتفاق بازیکنان مهرام با تعویض لباس های خود از ادامه بازی امتناع کردند.

حسن نوربخش مسئول کمیته داوران و مسابقه های فدراسیون بسکتبال که در محل حضور داشت به همراه محمد کرمانشاهی مسئول کمیته انضباطی و حمید خمجانی دبیر فدراسیون و ناظر بازی ، اتفاقات را بررسی کردند و سپس رای به خروج تماشاگران از تالار بازی را صادر کردند.

با وجود اجرای این رای در محل بازی ، تیم بسکتبال مهرام باز هم حاضر به انجام دادن ادامه بازی نشد. مسئولان مهرام اعلام کردند بدون مهدی کامرانی نمی توانند به بازی ادامه بدهند. بعد از صحبت های مهرامی ها، مسئولان فدراسیون بسکتبال حاضر در تالار بعثت تماس های تلفنی متعددی با محمود مشحون رئیس  این فدراسیون برقرار کردند. در نهایت نوربخش به بیمارستانی رفت که کامرانی را به آنجا انتقال داده بودند . مسئول داوران و مسابقه های لیگ به بیمارستان رفت تا پس از بررسی وضعیت گارد راس مهرام رای نهایی خود را مبنی بر ادامه یا قطع بازی فینال در بندرامام اعلام کند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها