برگزاری یادواره 13 شهید فرهنگی در برازجان

در آیینی باشکوه، یادواره 13 شهید فرهنگی در برازجان برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۷۳۹۵
برگزاری یادواره 13 شهید فرهنگی در برازجان

رئیس آموزش و پرورش دشتستان در یادواره 13 شهید فرهنگی در برازجان اظهار داشت: گسترش فرهنگ والای شهادت و ایثار امری لازم و مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

عباسعلی اسدی ادامه داد: دشتستان شهدای گرانقدری تقدیم انقلاب و نظام کرده و تعداد زیادی نیز شهدای فرهنگی و دانش‌آموز از دشتستان تقدیم نظام شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با تمام توان برای زیرسئوال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کنند که باید هوشیار باشیم و دشمنان را ناکام کنیم.

اسدی تصریح کرد: برگزاری این یادواره‌ها گامی در راستای مقابله با تهدیدات دشمنان است و اهمیت زیادی دارد و باید در گسترش این برنامه‌ها همت کنیم.

حبیب قاسمی،‌ مدیر آموزشگاه امام خمینی(ره) نیز ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران بیان داشت: این دبیرستان سابقه فعالیت فرهنگی به مدت 50 سال داشته و افتخار دارد که 13 شهید والامقام را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

وی همچنین به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و عناوین کسب شده دانش‌آموزان این دبیرستان پرداخت.

قاسمی بر لزوم گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد.

براساس این گزارش، یادواره شهدای دبیرستان امام خمینی(ره) برازجان با حضور جمعی از دانش‌آموزان بسیجی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، نماینده مردم دشتستان در مجلس و جمعی از مسئولان استان بوشهر و شهرستان دشتستان برگزار شد.

در این مراسم مدیحه‌سرایی،‌ خاطره‌گویی، قرائت نامه دختر شهید و رژه دانش‌آموزان بسیجی برگزار شد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها