استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر برگزاری هرچه با شکوه‌تر پاسداشت سردار شهید میرحسینی، گفت: دوران دفاع مقدس اوج افتخارآفرینی ملت ایران است و در این راستا تبیین ارزش‌های آن دوران یک وظیفه همگانی است.
کد خبر: ۵۴۶۱۹۱
برگزاری یادواره سردار شهید قاسم میرحسینی

حاتم ناروئی در دیدار با اعضای کمیته برگزاری یادواره سردار شهید میرحسینی و 2000 شهید منطقه سیستان، اظهار کرد: پیشینه و تاریخ و تمدن گذشته این استان روایتگر افتخارات فراوان خدامحوری، ولایت‌مداری، سلحشوری و میهن‌دوستی است.

وی با اشاره به حضور باشکوه و گسترده مسئولان، سران طوایف و اقشار مختلف مردم ولایتمدار سیستان در این یادواره گفت: همین حضور گسترده در اینگونه مراسم و یادواره‌ها نوعی مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

در ابتدای این جلسه، حبیب پیری فرماندار شهرستان زهک گفت: در راستای برگزاری این یادواره،هشت کمیته تشکیل شده است.

در ادامه حجت الاسلام خدری امام جمعه شهرستان زهک نیز گفت: یکی از نعمت‌های بزرگ دین اسلام نعمت ایثار و شهادت است و امروزه باید این فرهنگ عاشورایی به نسل جدید انتقال یابد.

وی با اشاره به فضایل اخلاقی و رشادت شهید میرحسینی افزود: بی‌تردید، همانگونه که خاطره فداکاری‌های سردار شهید میرحسینی در ذهن همرزمان او در دوران دفاع مقدس، ماندگار است، خدمات مخلصانه او در حافظه تاریخیِ مردم جاودان خواهد ماند.

مولوی ذوقی پاک ،امام جمعه اهل سنت شهرستان زهک نیز در این جلسه ضمن تأکید بر اینکه خدمات خالصانه شهید میرحسینی در حافظه تاریخی مظلومان جاودان خواهد ماند، گفت: خدمات این شهید در کنار مردم سیستان همچون خاطره فداکاری‌های او در دوران دفاع مقدس ماندگار است.

وی با تاکید بر اینکه این شهید با عهد و پیمانش با جمهوری اسلامی ایران و ولایت تا پای جانش ایستاد، افزود: کسانی که چنین شخصیتی دارند، شهادت بزرگترین آرزوی آنها است.

سردار حاج قاسم میرحسینی از فرماندهان دفاع مقدس بود که در «عملیات کربلای5» به شهادت رسید.

یادواره سردار شهید میرحسینی و 2000 شهید منطقه سیستان روز چهارشنبه 16 اسفندماه 1391 برگزار می‌شود. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها