نام‌نویسی از اولویت‌های ذخیره عتبات

نام‌نویسی اولویت‌های ذخیره دور جدید اعزام به عتبات‌عالیات در کاروان‌ها آغاز شد.
کد خبر: ۵۴۶۴۳۹
نام‌نویسی از اولویت‌های ذخیره عتبات

به گزارش ایرنا، اعزام دور جدید به عتبات‌عالیات دارای 8 اولویت است که اولویت‌های یک تا شش، سه‌شنبه هفته گذشته به عنوان اولویت‌های اصلی در کاروان‌ها نام‌نویسی کردند و اولویت‌های 7 و 8 نیز به عنوان اولویت ذخیره در کاروان‌ها نام‌نویسی می‌کنند.

اولویت‌های ذخیره می‌توانند با مراجعه به سایت عتبات به نشانی atabat.haj.irثبت‌نام اولیه اینترنتی را در کاروان‌ها انجام دهند.

بنابر اعلام سازمان حج و زیارت، کسانی که ثبت‌نام اولیه اینترنتی را در کاروان‌ها انجام می‌دهند، 48 ساعت پس از ثبت‌نام مهلت دارند تا مبلغ موردنظر را به حساب کاروان‌ها واریز کنند، در غیر‌این صورت ثبت‌نام آنها باطل می‌شود.

همچنین طبق اعلام سازمان حج و زیارت، در این دور قیمت اعزام‌های زمینی 15 درصد و اعزام هوایی 10 درصد با کاهش روبه‌رو خواهد شد.

بر این اساس، حداقل و حداکثر قیمت اعزام‌های زمینی 750 تا 950 هزار تومان و اعزام‌های هوایی نیز به ترتیب یک میلیون و 50 هزار تا یک میلیون و 350 هزار تومان است.

بنابر اعلام سازمان حج و زیارت، 210 هزار نفر در دوره جدید عتبات‌عالیات که اعزام‌های نوروزی را نیز شامل می‌شود، نام‌نویسی کرده‌اند و این رقم نسبت به دوره گذشته، افزایش 5/2 برابری را نشان می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها